De jongste laten we lekker slapen. Als ik die wakker moet maken zit ik met een chago kind wat daarna niet meer wilt slapen. Die slaapt ook overal doorheen dus die zal ook niet wakker worden. De oudste is de laatste 2x opgebleven tot 00.00 uur dus dat zal nu ook wel zo zijn. Die is helemaal weg van al die mooie lichtjes en ze weet als papa jarig is dan krijgen we vuurwerk en mag ik opblijven. Ik kan haar wel wakker maken maar bijkomend 'probleem'is dat ze enkel inslaapt op melatonine en dan als een blok in slaap valt tot de andere morgen.
Als ze wakker is mag ze kijken, maar zou haar niet speciaal wakker maken.. Vanaf een jaar of 3-4 pas, denk ik..
Als ze wakker worden mogen ze even kijken. Maar ik ga ze nog langniet bewust wakker maken. Ik vind het ook meer een feest voor volwassenen en kinderen boven de 10 ofzo.
Vorig jaar is Mees er gewoon doorheen geslapen. Hij was toen 3 maanden. Nu willen we het weer proberen om hem gewoon te laten liggen. Mocht hij toch wakker worden dan ben ik zo bij hem en mag hij uiteraard even kijken
Mijn zoontje was bij zijn eerste jaarwisseling ook 2 maanden en kreeg nog een late voeding. Vorig jaar was ie net zo oud als jouw zoontje nu. Wij hebben hetzelfde gedaan als ieder jaar: gezellig bij mijn ouders en heel veel vuurwerk afgestoken. Onze zoon is gewoon op normale tijd naar bed gegaan boven, rolluiken dicht (fijn dat mijn ouders die hebben) en hij heeft geslapen tot we hem om een uur of 02:00 mee naar huis hebben genomen. In de auto sliep ie ook en thuis in zijn ledikantje zo weer We hopen dit jaar op hetzelfde scenario, lukt dat niet dan komt ie maar gezellig met mama even naar het vuurwerk kijken en als ie heel bang is dan ga ik wel met hem boven (die ruilluiken dempen goed) zitten en een boekje lezen en liedjes zingen tot ie weer kan slapen of tot we naar huis gaan
Vorig jaar hebben we ze voor het eerst wakker gemaakt, eigenlijk wilde ik alleen de oudste wakker maken, maar vond het uiteindelijk sneu voor de jongste als hij het vuurwerk niet zou zien. Dus toch maar wakker gemaakt. Het jaar daarvoor waren ze allebei ziek en waren ze zelf al de hele avond aan het spoken, en dus ook wakker om 12 uur. Alle jaren daarvoor hebben ze gewoon doorgeslapen door het vuurwerk.
Mijn zoontje slaapt sowieso al slecht, ga hem dus niet wakker maken. Als hij wakker wordt, mag hij voor het raam wel even kijken
Vorig jaar de oudste twee voor het eerst wakker gemaakt, dit jaar laten we ze slapen, hier is volgens mij toch geen vuurwerk (ja van de gemeeente, maar ik geloof niet dat particulieren hier vuurwerk afsteken)
Ons zoontje is dan 18 maanden. Als hij wakker wordt mag hij er gezellig uit, maar we gaan hem niet wakker maken. Vorig jaar sliep hij overal doorheen terwijl er hier heel erg veel en hard vuurwerk wordt afgestoken. Ben benieuwd dit jaar.
Ik laat ze slapen maar ga wel bij hen in de kamer zitten voor als ze wakker zouden worden. Door de babyfoon hoor ik ze niet met die herrie.
Wij maken ze wakker. Ze vind het vuurwerk mooi en het is maar 1 moment in het jaar jaarwisseling. Ze slaapt daarna vrolijk verder.
Als ze slapen, dan slapen ze en dan zien ze het vuurwerk volgend jaar of over een paar jaar wel. Er zijn zat momenten dat er vuurwerk afgeschoten wordt, dus ik zou ze daar zelf nooit voor wakker maken. Nog kansen genoeg. Als ze zelf wakker worden is het natuurlijk een ander verhaal.
Toen ze nog heel klein waren lieten we ze gewoon slapen. Dochter hebben we met 2 jaar wel wakker gemaakt, ze had toen net een fase met niet willen slapen/ bang /steeds 's nachts wakker worden achter de rug en we waren bang dat ze misschien wakker zou schrikken en we weer van voren af aan zouden kunnen beginnen.... Ze vond het helemaal geweldig, dus sindsdien maken we haar wakker. Zoontje werd vorig jaar met 1,5 jaar trouwens wakker, maar het is hier in de buurt best wel erg met vuurwerk dus dat is niet zo gek... Dit jaar mogen ze er allebei weer even uit.
Lekker laten slapen. Voor het eerst ga ik aan onze zoon van 4,5 jaar vragen wat hij wilt. Maar tot die tijd liet ik ze lekker slapen en ze werden ook niet wakker haha
Mira is er nooit wakker van geworden, ben benieuwd wat Ediz zal doen dit jaar. Ik laat ze dus slapen.
Mijn optie staat er niet tussen, onze zoon blijft gewoon de hele avond wakker. Dat is eigenlijk altijd al zo geweest. Ging altijd prima! Mocht je kind dat nou niet redden, dan ben ik voor wakker maken. Het nieuwe jaar in met je kind in je armen vind ik zo bijzonder!
Wij gingen toen naar buiten met onze kleine meid en die sliep gewoon zelfs toen onze buren lawaai maakten, ben wel erg benieuwd hoe het dit jaar word.
Ik zou eigenlijk beide antwoorden willen kiezen. De oudste (4) is nog elk jaar wakker uit zichzelf geweest en weet dus wat het is en kijkt er nu alweer naar uit. De jongste (2) slaapt er tot nu toe steeds doorheen, dus die laten we liggen als ze niet wakker wordt.