De oudste is een lichte slaper, maar heeft vorig jaar gewoon door het geknal heen geslapen! Hij werd wakker toen het vuurwerk afgelopen was (en sliep ook zo weer). We laten hem lekker liggen, tenzij hij zelf wakker wordt. De jongste zal dan nog bij ons beneden zijn (krijgt normaal rond 23:00 de fles). Daarna lekker op bed.
Ik laat haar slapen. Waarschijnlijk zijn wij niet thuis en slaapt ze licht dj's zal zelf wel wakker worden.
Alleen de oudste maken wij wakker omdat hij heel graag het vuurwerk wil zien. De andere twee gaan we er niet voor wakker maken.
Ik twijfel nog. Ik vind dat ze erbij hoort en dat we oud & nieuw als gezin moeten vieren. En als ik kijk hoe ze nu reageert op harde knallen, zwaailichten en felle lichtflitsen denk ik dat ze vuurwerk heel leuk zal vinden. En ik denk dat ik liever heb dat ze al wakker is wanneer het lawaai om 12 uur echt losbarst en niet dat ze wakker schrikt van het lawaai en dan ineens bang is omdat ze niet weet wat het is. Dus misschien maken we haar wel wakker om half 12, dan kan ze al een half uurtje wennen aan wat minder vuurwerk voordat het feest losbarst. Maar we zijn er nog niet uit. Ik denk dat we op de avond zelf pas de knoop gaan doorhakken.
Mijn oudste is vanaf zijn 3e geloof ik gewoon de hele avond wakker.. Die 1 keer per jaar.. Hij vind het heerlijk.. Opblijven geweldig toch.. Ik heb er nu 1 van 3 en ga ik kijken of hij wakker kan blijven licht natuurlijk aan het kind.. De 1 kan het wel de ander niet .. Dus dat zie ik wel.. Wel laat ik ze smiddags lang slapen .. Behalve de oudste die word maandag 7 en die krijg ik echt niet naar bed smiddags haha .. De jongste is dan 1.5 jaar die gaat gewoon optijd naar bed maar maak ik rond 23:00 uur wakker .. Is een makkelijker slaper gelukkig dus doe je dat ook sneller denk ik.. 1 keer per jaar vind ik het wel oke..
Hier gaan ze gewoon naar bed, voorgaande jaren sliepen ze er ook gewoon doorheen. Worden ze wakker mogen ze even kijken, maar anders laat ik ze gewoon slapen.
Vorig jaar is onze dochter voor het eerst wakker geworden en toen wel erg geschrokken van al dat lawaai. Ik denk er nu idd over om haar om 23.30 wakker te maken. Wij zijn sowieso ergens anders dus moeten uiteindelijk toch met de kids terug naar huis.
Onze kinderen van 4 en 8 blijven wakker. Die krijg ik met geen 10 paarden naar bed. Gezellig een spelletje doen, hapjes op tafel. Gezellig!
Met je eens. Emma wilde vorig jaar en het jaar ervoor dolgraag het vuurwerk zien. Vooral vorig jaar was ze zelf al vroeger wakker geworden omdat ze het net wilde missen. Julia werd vorig jaar zelf wakker volgens mij. Denk dat ze dit jaar er ook wel even uit gaat. Als ik een kind zou hebben die het niks aan vind of een kind die daarna niet meer makkelijk gaat slapen dan zou ik hem/haar wel laten slapen.