oud en nieuw en kleintjes hoe doen jullie dat?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door BabyBergen, 26 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Dochter is er heerlijk doorheen geslapen. Even dachten we dat ze wakker werd maar na een klein kreuntje sliep ze heerlijk verder. Snap je toch niet joh? Hele bommen vuren ze af en we zitten ook nog eens tussen de flats dus dat knalt behoorlijk.

2. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Hier ook een doorslapert. Ik vond het stiekem wel jammer want hij zou het prachtig gevonden hebben.

3. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier heeft ze heerlijk overal doorheen geslapen!

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ons zoontje is wel wakker geworden al van de bommetjes rond 23.15.
    Heeft dus mee gaan kijken naar het vuurwerk.

5. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

zo verbaast, ons zoontje heeft overal doorheen geslapen, en ik maar altijd sluipen over de gang en niet doortrekken, het vuurwerk knalde door de babyphone heen zo hard was het, maar meneer lag lekker diep te slapen! Helaas wel maar tot 6u vanmorgen, dus vandaag moeten we het maar met 4 uurtjes slaap doen;)

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hier precies idem, overal door heen geslapen. Alleen hebben we hier een mevrouwtje die sliep tot 7.30 uur (normaal ook 6.00/7.00 uur wakker). Ik ben zelfs even gaan kijken of ze nog ademde.

7. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Hahaha! Dat zei ik ook al tegen mijn man: ik loop altijd te vitten op man dat ie niet zo'n herrie moet maken 's avonds omdat er een klein meisje ligt te slapen... Nou, dat laat ik in het vervolg ook maar zitten :D Ze is overal doorheen geslapen, het was 3 kwartier lang zo'n herrie, we konden elkaar bijna niet meer verstaan. De babyfoon zat haast aan ons oor vastgeplakt, maar ze heeft geen kik gegeven! Niet te geloven, ik mocht willen dat ik zo vast kon slapen :p
    Vanmorgen heeft ze zelfs langer geslapen dan anders..!

8. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Je moet maar zo denken, ze had zo in ieder geval al geoefend! :D

Ik doe ook altijd veel zachter dan mijn man, maar meestal gaat 't goed.

9. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    John is helaas wel wakker geworden, om 23:40 uur al, ze waren ook zo bezig hier. hij helemaal overstuur geraakt, omdat hij wel moe was, maar niet kon slapen door de herrie, tegen 1 uur is hij in ons bed in slaap gevallen

10. FishersGirl

FishersGirl Actief lid

9 apr 2011
    378
    0
    0
    Regio Utrecht
    Hier ook eentje die heerlijk door alle knallen heen geslapen heeft! Ik kon het bijna niet geloven, want het was echt een oorverdovende herrie, wel een uur lang en de ramen trilde ervan! Ze lag wel even kort te jengelen om een uurtje of 03:00 en vervolgens weer om 06:00, maar heeft uiteindelijk toch gewoon geslapen tot 08:00! Ben heel trots op mijn meissie! :))

11. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Hier is de kleine er gelukkig ook doorheen geslapen, om 00.00 wel een kort jengeltje (maar hij huilt altijd meerdere keren in een slaapje ook 's-avonds en 'snachts), maar gewoon verder geslapen gelukkig!:D

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Gelukkig nieuwjaar!

Hier beide gewoon geslapen tot 7:45.. niets aan het handje net zoals alle voorgaande jaren. En dat terwijl er dit keer voor de deur (we wonen aan een plein) heel fors vuurwerk werd afgestoken door de hele buurt! :) Ik vind het wel prima... was zelf helemaal klaar voor bed om 00:00!

13. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ik ook, ikw as zo ongerust ik ging telkens checken!!!

14. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Hihi, zit hier ook altijd op mijn man te vitten en hij wordt dan altijd boos; stel je niet zo aan hij wordt heus niet wakker zegt hij dan

15. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Ik heb er normaal nooit zo bij stilgestaan wat een lawaai het eigenlijk is om 00.00 :D
    Ik zag de blauwe lampjes van de babyfoon constant gaan, maar dat was alleen maar van het vuurwerk.

Heb nog getwijfeld om haar bedje ergens anders te zetten omdat hij dicht bij het raam staat, maar heb het niet gedaan en ze heeft overal doorheen geslapen! :D

Als ze wakker was geworden had ik haar er wel uit gehaald, als ze zou gaan huilen.

16. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    mijn meisje weigerde naar bed te gaan bij onze vrienden en heeft heerlijk bij papa op schoot gelegen de hele avond in het hoekje van de bank en ze bleef erg lief.

om 1 uur waren we thuis en hebben haar zo in bed gedaan.

tja de andere kant was dat ze uitsliep tot 11 uur vanmorgen
    was ook wel weer lekker

17. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Hier was meneertje wakker rond half 2 zowel binnen als buiten was het nogal rumoerig..hij was ook echt klaarwakker.. Uiteindelijk is hij toch gaan slapen rond half 4en toen heb ik hem in zijn eigen bedje gelegen . Heb wel in de deuk gelegen in bed hij was zo heerlijk in zijn eigen taaltje aan het brabbelen of ging hij in ene heel hard lachen

Deel Deze Pagina