Ik zou lekker binnen blijven en hopelijk kunnen je vrienden daar begrip voor opbrengen. Ik ben heel bang van vuurwerk (aantal jaar geleden ongelukje gehad) en blijf dus lekker binnen. Achter het glas kan ik het ook goed zien
vorig jaar met oud en nieuw was ik 20 weken zwanger.. was ook best bang voor al dat vuurwerk.. (ben ik elk jaar) haha.. ik ben lekker binnen gebleven en af en toe ffe bij het huis kijken.. nou was het vorig jr wel erg mistig dus niet veel te zien..
ja daar zit ook weer wat in, kortom, heel veel goeie redenen om het maar even niet te doen volgend jaar kan ik lekker bij mijn kindje blijven, niemand die dan nog verwacht dat ik de straat op ga ook al verwachten ze het wel, ik doe het lekker niet
Hi Hi, Hier nog iemand die altijd alleen binnen zit. Lekker keihard muziekje op. Ik heb namelijk een fobie voor vuurwerk, eigenlijk voor al het knallen. Heb dit altijd al gehad. Erg vervelend! Zelfs de ballonnen bij Macdonalds benodigen mij de nodige stress Moet mij nu druk gaan maken om niet te gestresst te raken die avond. Hoop dat het weer snel voorbij is
Ik blijf mooi binnen. Ik vind vuurwerk sowieso geen bal aan, plus dat ik het idee heb dat mijn beebje er ook van kan schrikken, al die harde geluiden. Dus lekker binnen blijven, en om 1 uur richting huis en mijn bedje vertrekken...dan is het wel weer mooi geweest (ik ben namelijk al 36 weken zwanger tegen die tijd...)
Gewoon lekker doen waar je je het beste bij voelt denk ik. Ik ga wel naar buiten gewoon goed uitkijken en lekker genieten. Groetjes Snowwie
Ik blijf binnen niet omdat ik zwanger ben maar omdat ik onze hond niet alleen wil laten met dat geknal.. Hier schieten ze ook met melkbussen maar daar moet je een vergunning voor hebben en mag dus niet overal.. Bij ons is het altijd aan de rand van het dorp en is alles afgezet zodat je niet overal kan staan. Vreemd dat dat bij jullie wel kan! Als je het niet vertrouwd toch gewoon lekker binnen blijven!
Als alles goed loopt met de zw. schap dan ben ik lekker buiten vuurwerk aan het kijken en hou zelf ook wel van een pijltje de lucht in schieten
ik blijf ook binnen zwanger of niet ik sta ook liever binnen of dichtbij de voordeur ennnn mocht ik zwanger naar buitern gaan met vrienden? ik zou als ik jou was voorzichtiger zijn waar je staat enzzz. Je weet t maar nooit tog? kleed je lekker dik aan en veel plezier.!
blij te lezen dat ik niet de enige ben met een fobie voor vuurwerk. ik heb al bach remedie in huis gehaald dat begin ik straks mee na kerst (is veilig voor moeder en kind) anders ben ik bang dat mijn bloeddruk omhoog gaat, ik zie er erg tegen op. ik ben blij dat de ergste herrie na 2 uur snachts over is, maar goed ze zijn hier al maanden bezig, woon langs een uit gaansroute helaas. Gelukkig snapt mijn vriend me en heeft heel veel begrip voor mijn angst (ondanks dat het hem vroeger niet hard genoeg kon zijn) ' ik zou als je bang bent voor je veiligheid gewoon lekker binnen blijven, dan maar evn minder sociaal, maar veiligheid van jou en je kindje gaat toch voorop vind ik.