Oud en nieuw ergens anders vieren, maar waar?

Discussie in 'De lounge' gestart door missgwen, 13 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwek

    Kwek Fanatiek lid

    16 mei 2009
    3.054
    1.164
    113
    Centrum België
    Hebben het jarenlang bij ons thuis gevierd, samen met nog vrienden (elk verzorgde op zijn beurt apero, voorgerecht, hoofdgerecht of dessert). Vorig jaar voor het eerst een week een huis gehuurd met de groep in Frankrijk en we doen het dit jaar opnieuw.
    Héérlijk chill, geen stress van een huis dat aan de kant moet en ook niet van de familiebezoekjes met een houten kop de dag erna :)
     
    Hopsatee en 1986Lynn vinden dit leuk.
  2. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wat een plannen hebben jullie al!
    Heb er nog helemaal niet over nagedacht. Meestal vieren we het met vrienden.
     
  3. sleutelbloem

    sleutelbloem Bekend lid

    10 sep 2018
    940
    1.039
    93
    nee, dat slapen ervoor wil helaas niet. De oudste kon dat wel, maar deze twee helaas niet. Ik probeer dat ook altijd met een verjaardag bijv. 's middags even laten slapen, maar helaas.....Maar ik denk wel dat ik het gewoon weer probeer.
     
  4. Lils

    Lils Bekend lid

    11 sep 2017
    614
    648
    93
    Vrouw
    Ik lees ook even mee voor inspiratie. Het liefst zou ik gewoon heerlijk thuisblijven, ook ivm de kids. Maar nu heb ik begrepen dat onze buurjongen een nogal extravagant feest gaat geven en daar zit ik dus eecht niet op te wachten:(

    Wij zijn dus ook hard op zoek naar alternatieven.
     
  5. Lief of Stoer

    Lief of Stoer VIP lid

    25 apr 2011
    5.838
    2.704
    113
    't Gezellige Brabant
    Dat zal bij ons wel niet veel bijzonders zijn dit jaar. Mijn man moet om half 6 er uit op nieuwjaarsdag om te werken. We zitten nu ook in ons nieuwe huis, dus ik vind het ook wel leuk om te kijken hoe ze het hier doen. Wij wonen naast een oud klooster en ik denk dat ze daar ook wel iets organiseren.
     
  6. missgwen

    missgwen Bekend lid

    23 apr 2007
    775
    16
    18
    aan het water
    Het leek mij ook nog wel leuk om naar een stad te gaan zoals Rotterdam en dan naar de erasmusbrug en daar de vuurwerkshow te kijken
     
  7. littlemunchkin

    littlemunchkin Fanatiek lid

    12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Wij hebben een aantal jaar geprobeerd wakker te blijven met film marathons maar dat lukt maar beperkt. Liggen meestal voor 1 uur alweer in bed. De avond vullen we met hapjes en tv voornamelijk zodat we wakker blijven. Later wellicht ook spelletjes als een of meer kinderen opblijven. Dat zal nog wel een paar jaar duren. Dit jaar zorg ik geeoon voor een simpel maar doeltreffende avondmaaltijd waarna dochter naar bed gaat en vermoed dat we zelf ook een aardig deel van de avond slapen zo met een newborn. Dus denk dat we wakker worden van het vuurwerk elkaar een kus geven met gelukkig nieuw jaar en weer verder slapen.
     
  8. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.158
    2.055
    113
    Vrouw
    Nederland
    Man en ik gaan vaak samen gourmetten. Kinderen op bed en eindelijk een keer de tijd om rustig samen te genieten van eten.
    Daarna heerlijk relaxed filmpje kijken. Als het grote moment daar is naar buiten voor het vuurwerk samen met de buren en daarna gaat de fik in de vuurstapel.
     
  9. dreames

    dreames VIP lid

    9 dec 2007
    7.457
    3.708
    113
    Ik moet oudjaarsdag werken. Hopelijk zijn er geen incidenten bij de complexen die wik in beheer hebben.

    De avond vieren wij met vrienden bij ons thuis. Hapje en drankje erbij.
     
  10. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Ook prima toch? Dan zijn ze daar nog niet aan toe en slapen ze toch lekker.
     
  11. disaro

    disaro Fanatiek lid

    18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Wij vieren het met vrienden, en vrienden van vrienden.
    Iedereen neemt wat hapjes mee en lekker aan zitten.
     
  12. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.495
    24.370
    113
    Wij vieren het altijd met vrienden en hun kinderen. We wonen op loopafstand van elkaar en wisselen jaarlijks waar we het vieren en kunnen ‘s nachts dan naar huis lopen of zijn dus lekker thuis. Afgelopen 2 jaar was het bij ons thuis vanwege een baby/dreumes in huis en dat was natuurlijk handiger. Ik neem aan dat we dit jaar wel weer de deur uit gaan en camping bedje meenemen. Alleen onze zoon gaat naar bed. Alle andere kinderen blijven op.
     
    Hopsatee vindt dit leuk.
  13. Caithy

    Caithy Fanatiek lid

    8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Dit doen wij ook, echt ideaal!
    Kinderen hadden het zelfs al afgesproken zonder dat wij het wisten hahahaha
     
    Adje vindt dit leuk.
  14. Torretjeee

    Torretjeee Niet meer actief

    Zo gaat ons oud en nieuw al een paar jaar. Wakker proberen te blijven... toch maar naar bed gaan en dan wakker worden van het vuurwerk. Wij wensen elkaar ook gelukkig nieuwjaar dan, even vuurwerk kijken nog en weer veder slapen :).
    Ik wil wel iets leuks doen, maar met 2 jonge kinderen waarvan de jongste niet doorslaapt ben ik gewoon moe.
     
    littlemunchkin vindt dit leuk.
  15. poema

    poema Fanatiek lid

    27 jul 2007
    3.922
    404
    83
    Vrouw
    Vorig jaar waren wij met oud en nieuw op wintersport met vrienden. Heerlijk! Lekker gegeten in het hotel, om 12 uur proosten en daarna lekker dansen met een dj erbij. Nieuwjaarsdag stonden we gewoon weer heel fijn vroeg op de skies. Zou ik zo weer doen...
     
  16. Bloem2310

    Bloem2310 Fanatiek lid

    6 aug 2016
    2.545
    1.895
    113
    Ik doe alsof er niks aan de hand is. Ik heb een hekel aan oud en nieuw, ik heb altijd het gevoel alsof je ergens op zit te wachten, wat vervolgens niet komt.
    Daarnaast kan ik erg slecht tegen al die herrie.
    Hier dus Netflix en vroeg naar bed en hopen dat dochter niet wakker wordt van 't lawaai.
     
  17. februarimama

    februarimama Fanatiek lid

    23 okt 2014
    1.433
    784
    113
    Wij zijn heerlijk thuis, eindelijk even niks. Lekker bankhangen, eten en vuurwerk kijken. Kinderen gaan naar bed en als ze wakker worden kunnen ze vuurwerk kijken.
     
  18. famofthree

    famofthree Fanatiek lid

    13 sep 2017
    1.024
    1.031
    113
    Vrouw
    Ik ga oud en nieuw voor het eerst in mijn nieuwe huis vieren. deur staat open voor een ieder. bedden boven voor de kinderen die willen/moeten slapen en als alle bedden vol zijn heb ik nog 4 luchtbedden. hapjes, drankjes, muziekje.. en kennismaken met de buurt verder. . hond is gelukkig niet heel bang dus die kan ik rustig even in mijn slaapkamer doen beneden zonder dat hij naar buiten kan.
     
  19. sleutelbloem

    sleutelbloem Bekend lid

    10 sep 2018
    940
    1.039
    93
    Nee dat is niet fijn. Aangezien ik dan niet thuis ben.... Moeten we ze de auto in tillen en thuis al slapend naar boven brengen... Leuk als ze 2 zijn, maar met 6 en 8 wordt me dat te zwaar ..
     
  20. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Moet er met de kleine (Nouja zo klein is ze nou ook weer niet maargoed) niet aan denken om ergend anders oud & nieuw te vieren. Wij blijven lekker thuis. De deur staat open voor iedereen en komt er niemand dan is dat ook goed.
     

Deel Deze Pagina