zijn hier nog meer meiden waarvan de partner is vreemd gegaan en besloten hebben toch samen verder te gaan. Hoe zijn jullie hier mee om gegaan? hoe lang heeft het geduurd voor je hem weer een beetje kon vertrouwen en intiem wilde zijn?.. aan opmerkingen als ga bij hem weg heb ik niets.
Oh poeh lijkt mij zwaar meid. Ik heb er geen ervaring mee. Maar veel sterkte bij jouw keuze welke dat ook mag zijn.
Ik heb hetzelfde meegemaakt, helaas geen goed einde en nu net gescheiden.. Augustus 2011 man gaat vreemd Januari/februari 2012 kwam ik erachter Na drie weken geprobeerd om samen door te gaan, zelfs in relatietherapie geweest maar het mocht niet baten. Eind juli alsnog bij hem weg gegaan. Succes en sterkte, je gaat een hele zware periode tegemoet.. Of je nu wel of niet bij hem blijft..
Niet in mijn huidige relatie maar wel in een vorige relatie. Speelt het bij jou recent? Afstand nemen en bedenken wat jij wil, dat zou ik je aanraden. Pas als jij zeker weet dat je hem kan vergeven op termijn en niet zonder hem verder wilt kun je gaan werken aan een oplossing. Het heeft tijd nodig en je zal op een gegeven moment er echt een streep onder moeten zetten en het achter je moeten laten. Dat betekent ook in ruzies het niet meer aanhalen. Met name dat is lastig.. Maar als je er voor kiest samen verder te gaan, moet je accepteren dat het gebeurd is en dat het jouw keus is om toch met hem te willen zijn. Heel veel sterkte! Je kunt me altijd een pb sturen..
Ik heb er geen ervaring mee maar zoals een voorganger al zei of je nu bij hem blijft of het niet het is nu een zware tijd voor je waarin je dingen zult gaan verwerken Ik wil je dus heel veel sterkte wensen
Geen ervaring maar wil je sterkte wensen. Zie ook dat je zwanger bent. Maakt het vast niet makkelijker.
Ik kan je niet adviseren meid, ik kon het niet en ben er gelijk meer gestopt. Ik wens je veel kracht en wijsheid.
Veel sterkte meis. Ik hoop dat jullie eruit komen... Jullie hebben ervoor gekozen om iets van jullie samen te "krijgen" dus houden van is er zou zoiets niet 123 weg gooien Misschien in therapie
Ja. Ik heb er nog weleens moeite mee.(4 jaar geleden) Vooral als we ruzie hebben komt "het" weer boven.... Wil je meer weten, mag je mij pb'en
Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me nogal een verschil of het een slippertje was of een verhouding. Ik kan me zo voorstellen dat een slippertje waar hij veel spijt van heeft makkelijker te verwerken is voor je als dat hij bijvoorbeeld verliefd was. Veel sterkte meid. Lijkt me niet niks...
Ik heb ervaring ermee. Ti's inmiddels een jaar of 3 geleden en we zijn nu 7,5 jaar samen en net ouders geworden van een prachtige dochter. Je mag me pben als je dat wil.
In mijn vorige relatie helaas ervaring mee. We waren ruim 4 jaar samen. Ik ben er via via achtergekomen. Hij wilde meteen de handdoek in de ring gooien, maar ik wilde hem absoluut niet kwijt. We hebben nog een paar maanden zo aangemodderd, maar uiteindelijk zijn we uit elkaar gegaan. Ik heb er veel verdriet om gehad en heeft mij zeker een jaar gekost, om hier overheen te komen. Wij hadden geen kinderen en woonden nog niet samen.
Hier ongeveer 8 jaar geleden... Door wat een heel ga je dan hè meid. ik riep altijd dat ik dan meteen bij een vent weg zou gaan, maar sinds is dat toch niet het juiste en wel je de goede dingen niet kwijt. Ik vind het heel sterk van je dat je het wilt proberen. Wij zijn in relatie therapie gegaan, beter leren communiceren. Op een gegeven moment heb ik besloten hem te vergeven en echt te vertrouwen. (dus niet steeds bellen als hij weg is, geen dingen controleren, geen 'kruisverhoren) In mijn ervaring groeit vertrouwen niet, maar moet je besluiten om weer te vertrouwen. Daarna kan het wel min of meer groeien en slijt het wantrouwen. Maar blijft het een gevoelig punt, ik besloot wel om hem daar niet steeds mee lastig te vallen, als ik onzeker ben ofzo. Ook in ruzies halen we geen oude koeien uit de sloot, dus ook deze niet. Het gaat nu goed met ons, getrouwd altijd zo wat ups en downs maar dat hoort er bij. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik heel af en toe wel eens een kort twijfelmomentje heb 'hij zal toch niet...', het blijft een zwak punt in je relatie. Dan relativeer ik want ik weet dat hij van me houdt en echt niet zo dom is om voor de tweede keer alles wat hij heeft op het spel te zetten. Wat wel belangrijk is is dat er eerst plek moet zijn voor je boosheid en verdriet en dat hij best mag voelen dat hij iets heel belangrijks op het spel gezet heeft. Ik ben even een paar weken het huis uit gegaan toen, we hielden wel contact en was snel (maar echt niet meteen) duidelijk dat we het gingen proberen. Maar niet zonder in therapie te gaan en echt wat te doen aan de basis van de relatie. Veel succes en sterkte meis (PBtje mag altijd)
Ik heb aan de andere kant gezeten. Als je daar interesse naar hebt mag je me altijd PBen. Ik ben ontzettend blij dat mijn man toendertijd me wilde vergeven. Is alweer 6 jaar geleden, maar toch.
Ik vind het knap dat jullie dat allemaal wel kunnen, ik kan je hierin niet adviseren, daar ik gelijk ben vertrokken...ik kon er niets mee en vond dat mijn waardigheid enorm was aangetast onder het mom van 'wat denkt hij wel niet' kan dan ook wel iets beters krijgen...het is moeilijk, maar hoop dat je de kracht kunt vinden om het weer een kans te geven, maar denk vooral aan jezelf... sterkte!
hier ook gebeurd. Heeft heel lang geduurd voordat het vertrouwen er weer een beetje was... en ondanks dat hij nu helemaal open is, heb ik nog wel eens van die momentjes " hij zal toch niet?" of als ik terug denk aan een bepaalde tijd dan wordt ik verdrietig en onzeker t blijft inderdaad een heel zwak punt... gelukkig doet hij elke keer weer zijn uiterste best om helemaal open te zijn en dat is wel het belangrijkste van zijn kant af, zorgen dat jij geen zorgen hoef te maken
Ik heb alleen dit bericht gelezen. Maar ja, ik heb dit meegemaakt idd. Het was een eenmalig iets en hij heeft nooit meer contact met diegene gehad. Hoe lang alles precies duurde, voordat ik weet wat vertrouwen had, dat weet ik niet meer moet ik zeggen. Het is in ieder geval al een jaar of 6 geleden. Sindsdien zijn we getrouwd en hebben we een 2e. Het is belangrijk om veel te praten en accepteren dat er een hoop boosheid zit bij jou. Hij moet jou ook die ruimte geven, om boos te zijn. Maar als je besluit verder te gaan, ga dit niet bij iedere ruzie voor zn voeten gooien. En het is iets wat je nooit zult vergeten.
huidige relatie niet.. 1 x een fout zal einde betekenen vorige relatie ging wel vreemd.. biegde het onder dwang de dag erna op ik had hem vergeven maar vertrouwen is nooit helemaal goed gekomen.. relatie heeft nog 4 jaar geduurd maar trok het gewoon niet meer.. vertrouwen bleef een smet houden en nog steeds heb ik moeite met vertrouwen..
Ik ben nu inmiddels 20 jaar getrouwd en gelukkig niet mee gemaakt maar in mijn vorig huwelijk die 5 jaar heeft geduurd is mijn exman dus wel vreemd gegaan.En niet 1 keer maar hij had een jaar een relatie met iemand anders.Toen ik erachter kwam was voor mij ons huwelijk over.Toen ik mijn huidige man heb leren kennen was ik erg wantrouwend.De angst dat hij ook zou vreemd gaan was erg groot.Het was echt een smet op ons huwelijk terwijl hij er niks aan kon doen.Gelukkig had mijn man er begrip voor en beetje bij beetje kon mijn vertrouwen groeien.Ja inmiddels 20 jaar verder en ik vertrouw hem 100%.Zou mijn man ooit vreemd gaan dan is ons huwelijk meteen over.....ook al zijn we 20 jaar getrouwd.Puur om het feit dat hij weet hoe moeilijk ik het heb gehad destijds met mijn exman maar ook omdat hij dan er zelf voor kiest ons 20 jaar huwelijk wat erg goed is zo maar weg te gooien.Hij weet dat ik tot het uiterste ga voor hem en voor onze kids....ik zou het hem nooit kunnen vergeven.