Oud en nieuw vuurwerk drama's...

Discussie in 'De lounge' gestart door RosaLynn, 31 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna28

Luna28 Niet meer actief

De beste wensen allemaal! Hier overdag redelijk rustig, ik ben wel blij met die nieuwe regel dat het pas vanaf 18:00u afgestoken mag worden. Nog lekker buiten geweest met de kindjes.
    Hier was t rustig tot middernacht, toen ging de auto van 1 van de buren in vlammen op.. Brandweer erbij, takelwagen. Onze zoon keek z'n ogen uit, want er was een 'toeta' in de straat:D verder geen bijzonderheden en dat voor stad (centrum) Utrecht.

2. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.268
    417
    83
    Hier in romdom gelegen wijken heel veel vuurwerk. Nog steeds word er massaal afgestoken. Maar verder is het relatief rustig. Zijn half uur buiten geweest en in onze straat stak niemand wat af. Erg fijn, want ik ben er dus ook bang voor.

3. LindaS80

LindaS80 Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    Hier geen vuurwerkdrama's , wel de hond van de buren die al bijna twee uur onophoudelijk aan het janken en blaffen is omdat de buurvrouw de hort op is. Ben verdorie doodmoe en wil slapen , maar dat gejank gaat je letterlijk door merg en been.

4. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    Hier niets gebeurd, ook geen overlast gehad. Tuurlijk hoor je wel tot vroeg in de ochtend v uurwerk maar dat hoort erbij.

5. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Ah dat was dus een van die brandweerauto's die we hoorden Luna.
    Ik woon ook bijna in het centrum (richting stadion) en hier viel het wel mee. Wat knallen overdag's maar pas na 18:00 werd het meer.
    Om 12 uur ging het goed los hier in de wijk met dit jaar veel mooi siervuurwerk moet ik zeggen, en de enorme knallen van bv die cobra's vielen enorm mee.
    Half 2 lag ik op bed, nog wat klappen gehoord maar nu is het nog doodstil.

6. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Hier viel het op 31 dec wel mee, hier en daar wat goede knallen maar tegenover andere jaren erg rustig. Helaas is er wel een school (eigenlijk twee) afgebrand, vermoedelijk vuurwerk ;) veel omwonende geƫvacueerd...goed begin van het nieuwe jaar :(

7. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Hier is het volgens mij wel rustig verlopen met de jaarwisseling zelf, alleen een paar dagen terug is er in ons stadje nog een wc ontploft door een vuurwerkbom. Was nog in het nieuws :p

8. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Hier vooral veel en groot siervuurwerk. Niet zoveel knallen dit jaar. Je merkte ook goed dat er pas vanaf 18.00 afgestoken mocht worden.

9. Sannie92

Sannie92 Niet meer actief

Iedereen de beste wensen voor 2015 :D

Hier helaas vanacht om 1u een enorme knal, een cobra die een bushokje opblaast. Reed een golf hele tijd heen en weer, helaas te donker om het kenteken op te schrijven.

En nu liggen de scherven weer op de weg en moeten wij weer goed uitkijken met onze honden die er anders in lopen. pff vandalen.

10. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

1 jan 2011
    945
    0
    0
    Uden
    De beste wensen.

Veel siervuurwerk hier. Bijna geen knallers.

Iedereen weet nu waar ik vandaan kom, maar hier in het dorp zijn 2 basisscholen afgebrand. Oorzaak is nog onbekend.

Deel Deze Pagina