Mijn zoontje is momenteel vreselijk verkouden. Afgelopen week zelfs een paar uur ter observatie in het zhs geweest ivm verdenking rs virus. Gelukkig begon ie weer beter te drinken en had hij geen koorts dus ee mochten weer naar huis, dat was 4 dagen geleden. Nu is de situatie nog steeds zo. Hij heeft gelukkig geen koorts (heel soms beetje verhoging), drinken gaat wel iets beter. Genoeg plasluiers etc. Hij hoest nog wel de longetjes uit zijn lijfje. En hij slaapt veel, heel veel. Steeds een tukkie van 2-2,5 uur en dan max een half uurtje wakker en dan weer zo'n lange tuk, en dat de hele dag door. Zodra we hem in bed leggen zie je hem kijken: wat heerlijk! Nu weet ik dat slapen één van de beste geneesmiddelen is maar na 4 dagen zoveel slaap begin ik me ook zorgen te maken. Is zoveel slaap wel goed? Aangezien het niet minder wordt. Vannacht heeft ie zelfs voor het eerst doorgeslapen (van 0:30-5:45), voorheen moest ik er meerdere keren uit voor voeding/speen. Iemand ervaringen?
Slapen is het beste medicijn, als je het niet vertrouwd kan je altijd de dokter bellen,en nisschien zijn longen late. Luisteren Amar als hij geen hoge koorts heeft,alert is,genoeg plasluiers en goed drinkt zou ik hem lekker laten.