Niet wakker maken, af en toe even naar binnen om te luisteren. Zo'n kindje heeft er niets aan om wakker gemaakt te worden in de oh zo belangrijke slaap
Sinds ze op school zit maken we onze oudste dochter wakker, daarvoor keken we altijd gewoon. Zij werd eigenlijk altijd wakker van het vuurwerk. De jongste heeft de afgelopen 2 jaar dwars door alles heen geslapen, dus we wachten gewoon weer af wat die doet Ik vind wakker maken voor zo'n kleintje nogal wat. Zij hebben er niks aan. Als ze doorslapen, lekker laten liggen.
Maak onze dochter van 3 jaar er wel voor wakker, vorig jaar ook gedaan en wat heeft ze genoten. Die ene keer per jaar dat je ze wakker maakt, daar gaat hun ritme echt niet door van slag zijn hoor. Jongste van net een jaar blijft lekker slapen, hoop ik....
Hier blijven de kinderen gewoon op bed. Mochten ze wakker worden mogen ze wel gezellig beneden komen maar ik zal ze er niet voor wakker maken.
Wij zijn met oud&nieuw bij mijn ouders die ook bij ons in de straat wonen. Als onze dochter er doorheen slaapt gaan we haar echt niet wakker maken. En als ze nog slaapt tegen die tijd dat wij naar bed willen dan word het waarschijnlijk de eerste keer logeren.
Mijn oudste houdt absoluut niet van knallen dus we gaan haar echt niet wakker maken. Eerdere jaren sliep ze gewoon door. Dus hopelijk dit jaar ook..... Ik zou de jongste niet wakker maken hoor.
Vorig jaar heeft ze er door heen geslapen, maar toen was ze ook pas twee maanden en sliep ze een stuk vaster. Wakker maken ga ik sowieso niet doen want ze heeft geen benul wat vuurwerk is.. Mocht ze in paniek wakker worden mag ze best even naar beneden totdat de rust weer teruggekeerd is en dan weer verder slapen (hoop ik...)
Nee, de jongste ga ik niet wakker maken heb me door jullie reacties bedacht De oudste ga ik denk ik ook laten liggen....babyfoon regelen want zijn babyfoon is naar de jongste gegaan.
Mijne wordt al continu wakker van onweer of als het flink waait zoals van de week, stofzuiger haat ze, dus ik betwijfel echt dat ze doorslaapt, ondanks de rolluiken. Soms wordt ze zelfs wakker als ze boven slaapt en ik, met de deur dicht, de afwas doe. Dus ik denk dat ik haar laat slapen en gewoon ff aankijk, ze beginnen toch erg vroeg dus als ze het bij de eerste knallen al uitschreeuwt dan ga ik op haar kamer zitten van te voren als ze slaapt. Mocht ze dan bang worden dan ben ik er wel. Dus ik kijk gewoon hoe ze het 's middags trekt. Denk zowiezo dat het een lange nacht wordt. Maar ik ga haar echt niet wakker maken als ze doorslaapt. Een baby heeft niks aan vuurwerk kijken lijkt mij zo.
Ik heb ze nooit wakker gemaakt, als ze wakker werden dan mochten ze mee vuurwerk kijken en gingen wij daarna met allebei de kinderen naar bed. Maar slapende kindjes maak ik niet wakker voor zoveel drukte en herrie. Wij bleven om de beurt binnen als het nodig was ( Evt aangevuld met oma die ook wel even binnen bleef )