ik laat ze lekker slapen, maar hoop stiekem dat ze wakker worden van het geknal. een kus krijgen ze om 12 uur wel.
ja dat ga ik ook doen me kleine meisie zal er nog niet veel van mee krijgen maar als die joor wakker wordt mag hij er even uit en anders blijdt ie gewoon slapen
Wij gaan naar vrienden en nemen hem mee. We blijven daar ook slapen en ik hoop dat hij lekker door de knallen heen slaapt. Zo niet, dan nemen we hem bij ons.
Vorig jaar sliep hij overal doorheen (en er werd hier in de straat heel wat afgestoken). Ik zat boven op de gang bij zijn kamertje om af te wachten, want op de babyfoon hoorde ik alleen geknal (hij slaapt aan de voorkant). Dus dit jaar maar weer hetzelfde, als hij er doorheen slaapt laat ik hem lekker liggen en als hij wakker wordt haal ik hem eruit.
Onze zoon krijgt nog steeds een late fles, dus die verschuif ik iets zodat hij wakker is. Normaal drinkt hij die fles slapend op, maar nu zal ik hem wel wakker maken, zodat hij inderdaad niet overstuur zal raken en lekker bij ons is als de ergste knallen er zijn...