oud en nieuw

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamvansam, 16 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    ik laat ze lekker slapen, maar hoop stiekem dat ze wakker worden van het geknal. een kus krijgen ze om 12 uur wel.

2. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ja dat ga ik ook doen me kleine meisie zal er nog niet veel van mee krijgen maar als die joor wakker wordt mag hij er even uit en anders blijdt ie gewoon slapen

3. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Nicky laat ik lekker op bed liggen....
    als ze wakker wordt haal ik haar wel effies naar beneden!

4. Christina83

Christina83 Actief lid

28 dec 2007
    268
    0
    0
    Wij gaan naar vrienden en nemen hem mee. We blijven daar ook slapen en ik hoop dat hij lekker door de knallen heen slaapt. Zo niet, dan nemen we hem bij ons.

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

pfoe.. hier strak schema elke ochtend 06.00 uur eten!
    willekeurig hoe laat je dr naar bed doet ook :)

6. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Vorig jaar sliep hij overal doorheen (en er werd hier in de straat heel wat afgestoken). Ik zat boven op de gang bij zijn kamertje om af te wachten, want op de babyfoon hoorde ik alleen geknal (hij slaapt aan de voorkant). Dus dit jaar maar weer hetzelfde, als hij er doorheen slaapt laat ik hem lekker liggen en als hij wakker wordt haal ik hem eruit.

7. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Onze zoon krijgt nog steeds een late fles, dus die verschuif ik iets zodat hij wakker is. Normaal drinkt hij die fles slapend op, maar nu zal ik hem wel wakker maken, zodat hij inderdaad niet overstuur zal raken en lekker bij ons is als de ergste knallen er zijn...

Deel Deze Pagina