Ik blijf gewoon thuis, mijn oom en tante(met men 2 nichtjes van 2 en 4) komen en mijn opa en zijn vriendin!
Vorig jaar had ik het hele huis vol met vrienden 15 volwassenen en 4 kids,errug gezellig(Er waren er toen 3 zwanger alleen wisten we dat nog niet)Nu zijn de beebjes geboren en gaan we naar vrienden toe om het daar te vieren,leuk hapje drankje en karaoke..... Liefs Claudia
Wij krijgen visite van vrienden met hun kids... gaan lekker gourmetten... NOG meer eten hihihihi en dan zullen we eens gaan kijken wat het nieuwe jaar ons gaat brengen!
wij thuis met zen 3tjes overdag hebben we offerfeest en savondss gewoon lekker wat hapjes thuis. groetjes Talia
Wij blijven lekker thuis, is toch vertrouwd voor Valentino en ik heb geen idee of hij om 00.00uur wakker gaat worden van t knallen enzo.. en de hele buurt zit in de kids en is thuis, s'middags bij de buuv oliebollen bakken, en misschien gaan we na 00.00uur nog even hiernaast een borreltje drinken, videocamera van Valentino mee ideaal!
Wij blijven met z'n tweetjes thuis... Niemand wil komen en niemand wil ons hebben.... snik Dus begraven we ons op de bank met ons hondje (die heeeel erg bang is) en hopen we dat de nacht snel om is......
We gaan naar mijn ouders, daar komt iedereen (zussen en aanhang, opa en oma) erg gezellie! Ach ja en dan maar wachten, wachten, eten , wachten, wachten eten en elkaar gelukkig nieuwjaar wensen!
wij gaan naar mijn ouders, gezellig tv kijken, oudejaarsloterij en me vader en vriend van me zusje hebben altijd bergen, maar dan echt bergen met vuurwerk, dus heeeeeel gezellie.
wij gaan vrijdag de 29ste met de camper weg en vieren oud en nieuw in duitsland in de camper met z'n drieeen en de hond natuurlijk lekker gezellie en knus
Wij vieren het met vrienden, eens kijken of het ze opvalt dat ik nix meer drink... Zelfs geen bubbels rond 12e Dikke knuf en iedereen fijne dagen vast! Daantje
Wij gaan naar mijn ouders toe. Blijven ook lekker slapen daar. Anders moet je s'nachts terug rijden. Het is maar 30 km. Maar is wel ff lekker dat het kan.