Yummy; gaaf, wintersportvakantie!! Lijkt mij ook super, maar word ff een paar jaar uitstellen voor ons
Wij blijven dit jaar ook weer thuis. Vorig jaar ook gedaan, toen was dochter 7 maanden en sliep ze nergens anders dan thuis in haar bedje (waar ze overigens de hele nacht door alle herrie heen heeft geslapen). Ik vind het niet zo erg, voor mij is O&N niet meer wat het vroeger was. Vroeger gingen we stappen, overal oliebollen en hapjes eten, de straat op, wildvreemden een gelukkig nieuwjaar wensen... zat je opeens bij iemand in huis die je niet kende. Leuke tijden waren dat, maar iedereen wordt ouder, gaat settelen, krijgt kinderen. Tijden veranderen en drie jaar geleden kwam ik op het punt dat ik besefte dat het voorlopig niet meer zo zou worden. Jammer, maar nu doen we het gewoon anders. Fijn met z'n 3en thuis, de kat in de gaten houden want die is toch ook wel heel erg bang dan... hapje, drankje, misschien even naar de buren. Het allerliefste zou ik op vakantie gaan trouwens en dan ook echt ver weg, maar daar wachten we nog even mee tot dochter ouder is.
vorig jaar als gezinnetje thuis en helaas sliep John er niet doorheen en was helemaal overstuur. Dit jaar bij opa,oma, oom en tante en nichtje, want nichtje word dan 1, dus zal mij benieuwen hoe het dan gaat
Ik denk dat ik dit jaar thuis blijf met mijn zoon maar vorig jaar heb ik hem meegenomen naar vrienden en daar gewoon in een campingbedje op bed gelegd. Ging prima, s' nachts weer naar huis gegaan en sliep zo verder.
Wij blijven lekker thuis. Mocht Aiden wakker worden van het vuurwerk, dan mag hij even kijken wat dat is. Anders laten we hem lekker slapen.Hij gaat ook gewoon om 19.00 uur naar bed. Verder halen we wat hapjes en wat oliebollen. Hopelijk is mijn eetlust dan wedergekeerd, want ik lust nog steeds niet veel. (Extreme zwangerschapsmisselijkheid).
Wij blijven lekker thuis! Ons zoontje is dan nog geen 5 maanden oud en we zien het niet zitten om hem weg te brengen naar bijv een van de oma's en dan zelf naar een feestje te gaan (waar we toch al niet zoveel meer om geven, dus mooi excuus om eens lekker thuis te blijven!). Hem midden in de nacht ophalen lijkt me niks en laten logeren zie ik nog helemaal niet zitten! Eigenlijk vind ik het wel een keer heerlijk om geen verplichtingen te hebben met de feestdagen. De kerstdiners laten we dit jaar ook voor wat het is, gaan wel even 's middags koffiedrinken bij onze ouders en daarna lekker samen koken thuis oid.
De afgelopen 2 jaar zijn we gewoon thuis geweest. Onze oudste werd elk jaar wakker van het vuurwerk. Dit jaar zal het wel anders zijn, als het goed is zijn we met oudjaar net verhuisd. Dus we zijn sowieso thuis want het is allemaal al gek genoeg voor de meisjes.
wij blijven denk ik lekker thuis, maar zeker weten doen we nog niet, de afgelopen jaren konden we niet weg door de hond we hebben nu een andere die is niet bang meer. Maar thuis trekt me wel het meeste.
Wij blijven thuis denk ik. Vriend geeft niks om oud en nieuw en ik wel, maar vier dat dan wel het liefst met mijn gezinnetje. Ik moet 31 dec. en 1 jan. overdag ook werken, dus laat zal het niet worden. We drinken vast beiden een glas champagne, maar worden niet dronken als de kleine man boven in zijn bedje ligt. Misschien nodigen we wat vrienden uit of gaan we naar vrienden toe, waar we dan wel blijven slapen zodat ons zoontje niet zijn bedje uit hoeft midden in de nacht. Warm bed uit-jas aan-maxi cosi in-auto in-auto uit-maxi cosi uit-jas uit-pyama aan-koud bed in. Nee, zou je met mij ook niet hoeven doen
Ik breng zoonlief ook zijn 1 oud&nieuw niet weg. Vorig jaar zat hij nog in mijn buik en in de vroege morgen van 2 Jan is hij geboren, ik vind zo'n eerste oud en Nieuw dan ook wel speciaal.. Even terug denk aan het geweldige afgelopen jaar, het jaar dat met zijn geboorte begon! Niet dat ik zweverig ben of zo maar zo voelt het goed. Volgend jaar zien we wel weer.. Wel vragen we misschien onze ouders hier of vrienden.. Moeten we ff kijken.. Ik moet ook dag erna om 7u werken namelijk
Ik heb nog geen flauw idee wat wij met Oud & Nieuw gaan doen.We vieren het ieder jaar met dezelfde vriendengroep en ik denk dat ik ze dit jaar dan bij ons laat komen.Onze baby is dan 4 mnd oud en als we het ergens anders vieren gaat ze gewoon mee en kan ze in de kinderwagenbak slapen.Indertijd was onze middelste 3 weken met oud en nieuw en zijn we ook elders geweest om het te vieren en ze sliep overal doorheen haha.
Ja heerlijk, we geheugen ons er ook enorm op. We worden altijd enorm verwend door schoonouders met een heerlijke luxe wintersport 1 keer per jaar. Gezellig en ook even bijkomen. Jammer dat jullie het de komende tijd moeten uitstellen, maar wie weet over een paar jaartjes?
Vorig jaar zijn we bij vrienden geweest, daar ook met z'n allen blijven slapen. Mijn dochter was toen bijna 10 maanden en heeft lekker doorgeslapen. Dit jaar blijven we thuis en hebben we onze vrienden bij ons uitgenodigd.
vorig jaar bij ons thuis gevierd met vrienden. Dit jaar gaan we waarschijnlijk naar vrienden toe, maar moeten even kijken. De kleine gaat dan natuurlijk gewoon mee en gaat dan daar in zijn campingbed
wij vieren het met ze 4tjes.. Me ouders komen tot 21 uur op bezoek en daarna is er niemand meer alleen ik me vriend en me 2 zoontjes.. Wij drinken beiden niet omdat we ook vuurwerk willen afsteken voor onze oudste zoon.. maar als hij slaap maken we hem ook niet wakker...