Oud en nieuw

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door leutjj, 25 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Nee heb ik helemaal niet.
    Vorig jaar was ze 9 dagen en heeft ze er helemaal niets van meegekregen van al dat vuurwerk. Nu laat ik ze ook gewoon slapen. Als ze wakker wordt mag ze kijken en anders lekker slapen. Ik denk dat ze wel lekker door zal slapen.

2. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Het eerste jaar met onze zoon was hij 10 maanden

Wij hadden ervoor gekozen bij mijn ouders te slapen met oud en nieuw maar dit was echt geen succes hij vond het maar niets ! Hele nacht huilen en krijsen

Het jaar erop hadden we 2 kindjes, de oudste hebben we wakker gemaakt hij vond het prachtig, alle buurt kindjes waren ook wakker gemaakt dus we hebben het gevierd met de hele buurt
    De jongste was toen 3/4 maanden en sliep van 8 tot 8

Vorig jaar hebben we ze beide wakker gemaakt maar beiden hadden het koud en vonden er niet meer aan dus vlot weer binnen en lekker slapen

Dit jaar ben ik van plan om ze alle drie te laten liggen
    De buurt gelukkig nieuwjaar wensen en dan zelf ook maar naar bed

3. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Hier blijven we thuis, dit omdat onze kleinste pas 3 weken oud is, en nog erg slecht slaapt, slaapt in de nacht enkel bij ons in bed. Tevens trek ik het nog niet om zo lang op te blijven.

Vorig jaar zijn we wel naar vrienden gegaan, toen heeft zoonlief daar gewoon in een campingbedje geslapen. Wij zouden ook blijven slapen. Helaas had ml een beetje te veel gedronken, en plofte op bed (naast het campingbedje) met zijn benen super hard tegen het campingbedje aan. Zoonlief dus wakker, en aangezien het al een uurtje of 5 was, was hij uitgeslapen genoeg om te denken dat we gezellig de dag konden beginnen :(. Vanalles geprobeerd, maar slapen deed hij niet meer, mede door al het geluid was manlief produceerde (praten in zijn slaap, snurken etc.). Gelukkig had ik vrijwel niets gedronken en heb toen maar besloten naar huis te rijden, al daar sliep zoonlief vrijwel direct weer.

4. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.194
    0
    0
    Vorig jaar waren we bij vrienden was onze oudste dochter twee. Er waren 11 andere kinderen en we hebben ze bijna de hele avond /nacht niet gezien was te druk met spelen. Ging pas rond 3 uur naar bed. Totaal geen probleem mee gehad. Nu hebben we nog een dochter (9 maanden)en die slaapt vanaf dag een verschrikkelijk slecht. om de twee uur is ze wel wakker huilen, draaien en rechtop in bed altijd onrustig. Dus dit jaar blijf ik maar thuis.

Gewoon in haar eigen bed, anders ben ik de hele avond en nacht bezig om haar in slaap te krijgen. en ik denk dat vanaf 12 uur als het geweld losbarst ik al alle zeilen bij moet gaan zetten om haar weer te kalmeren.

Volgend jaar zien we wel weer of het lukt.

5. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Wij gaan naar vrienden toe, ze kan dan in het campingbedje slapen en daarna naar huis.

Mocht het niet goed gaan dan zijn we met een kwartiertje weer thuis. Maar daar ga ik niet van uit:).

6. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Wij vieren het thuis maar niet omwille van ons zoontje, eerder omdat mijn moeder er dan is. Ik zou hem gewoon meenemen in de kinderwagen en lekker bij vrienden gaan vieren of op restaurant of zo. Moet echt kunnen.

7. Anne1988

Anne1988 Actief lid

20 mrt 2012
    371
    0
    0
    Verzorgende IG ouderenzorg
    Schijndel
    Vorig jaar waren we thuis gebleven, maar dit jaar gaan we naar m'n schoonouders en blijven daar slapen. Er zijn hier bij ons in de flat met oud en nieuw wat feestjes en vind het wel belangrijk dat Lizzy gewoon goed kan slapen. En voor mezelf ook, want moet 's ochtends om 7 uur weer gewoon werken...

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wij weten het hier nog niet. Wat we wel weten is dat we hem er niet wakker voor gaan maken of zoiets. Als hij wakker wordt van het vuurwerk halen we hem er wel uit, maar anders blijft hij lekker slapen tot 2014 ;)

9. tuc

tuc Niet meer actief

Wij gaan op visite hoor...gezelligheid! De kleinste slaapt in een camingbedje en de oudste in een gewoon bed dat daar staat. Maar wij spreken maandelijks met vrienden en familie af zo..dus ze weten niet beter. Als we naar huis gaan maken we ze wakker en leggen ze thuis weer in bed. De oudste maak ik om 23.30 al wakker, die mag mee vuurwerk kijken

10. tuc

tuc Niet meer actief

Nee hoor helemaal niet..ben er ook vrij relaxt in..slaapt hij dan laat ik hem lekker liggen en wordt tie wakker dan mag hij even lekker bij ons zitten. De oudste heeft er de eerste 3 jaar compleet doorheen geslapen en werd vorig jaar geschrokken wakker,dus dit jaar maken we haar wakker om 23.30

11. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

1 jan 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Dit is het 1e jaar dat we weggaan. Andere twee jaren lekker thuis. 1e jaar hebben we zoonlief om 23 uur zijn fles gegeven en toen weer lekker naar bed. Hij heeft heerlijk doorgeslapen. Vorig jaar hebben we hem iets voor 12 uur wakker gemaakt. Hij vond het mooi, maar tegen half 1 wilde hij zelf weer naar bed. Ook niet meer gehoord en heerlijk uitgeslapen.

12. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    same here :p

13. Alex1982

Alex1982 Bekend lid

18 jan 2011
    607
    0
    0
    Ik werk in de jeugdzorg!
    in het o zo mooie zuiden van het land!
    Wij gaan naar vrienden, zoon is sinds gisteren één. Slaapt overal :)
    Zo fijn! Af en toe één krijs/gil maar das iedere nacht.
    Baal er alleen van dat we 's nachts nog terug moeten lopen (15 minuten).
    Maar goed we gaan het proberen. Zijn in totaal zes kids dus ben toch wel benieuwd hoe het gaat. Houden altijd zijn ritme aan (met 15 inuten speling) ook bij anderen.
    Vorig jaar was die één week en zijn we lekker thuis gebleven (zou er niet aan moeten denken om toen weg te gaan).

14. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Wij zijn op vakantie in Limburg!

15. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Wij blijven thuis (9 weken). Voorzie geen problemen omdat dl een prima doorslaapster al is. Verwacht niet dat ze wakker wordt.

16. Username

Username Niet meer actief

Wij blijven thuis. We zijn heel benieuwd wat dochter ervan maakt. Ze slaapt sinds een paar weken redelijk door. Af en toe een paar nachten dat ze toch weer vaak wakker is. Dus hoe dat met vuurwerk gaat? Bij ons in de wijk wordt er enorm geknald. Zwaar vuurwerk ook. We gaan het mee maken ;)

17. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    wij gaan naar vrienden en slapen daar zelf ook.
    Ze slaapt goed altijd. Al paar dagen samen met haar gelogeerd bij mn ouders, dus komt goed.

18. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Wij hebben een dochter van ruim 4 maanden. We blijven lekker thuis. Mevrouwtje krijgt tussen 23:00 & 23:30 haar laatste fles, dus ze kan de jaarwisseling wel meemaken. We wonen in een dorp en bij ons in de straat word maar weinig afgestoken, dus de herrie valt wel mee. Ben benieuwd hoe ze reageert!

19. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Ook wij blijven thuis, hebben we eigenlijk altijd al gedaan, ik heb echt helemaal niets met Oud en Nieuw. Vind het allemaal een beetje opgeklopt gedoe, haha, het is gewoon een nieuwe dag om 0.00 uur :) Maar ik ben wel benieuwd hoe het met ons meisje zal gaan. Ze slaapt nu al een tijdje van 20.00 tot 7.00 uur, we maken haar niet meer wakker voor een droomvoeding, dus ik hoop dat ze ook nu haar gewone nacht zal maken.

20. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Wij blijven ook heerlijk saai thuis. Zoon heerlijk in bed en ga hem niet wakker maken, als hij wakker wordt gaan we samen uiteraard voor het raam staan.
    Man en ik gaan het samen gewoon gezellig maken! Hapje, drankje, filmpje... we zien het wel!

Deel Deze Pagina