Vanmorgen kom ik uit bed en ik stap al meteen in een plas. Ja, hoor. Joep heeft maar weer eens binnen gepiest, terwijl hij echt wel op tijd naar buiten is geweest. En ik zie dat hij ook binnen heeft gepoept, want de restjes plakken nog aan de vloer. Maar vanaf het eerste moment dat we Joep hebben, eet hij zijn eigen uitwerpselen al op, dus dat zijn we onderhand wel gewend. Nou ja, alles opgeruimd en maar weer eens aan het ontbijt beginnen, denk ik. Ik zet de oven aan om broodjes af te bakken en een pannetje water op het vuur om een lekker eitje te koken. Mijn dochter van bijna twee loopt aan mijn ochtendjas te trekken en zegt: ei ei. Ja, zeg ik, je krijgt zo lekker een eitje. Dan wil ik de eieren pakken om in de pan te doen, maar ik kan dat doosje niet vinden. "O ,zegt mijn partner, dan weet ik wel waar die eieren zijn. Toen ik gisteren uit mijn werk kwam lag er namelijk vanalles op de grond. Een aangevreten aardappel, uien en een doosje van de eieren met allemaal schillen. Ik dacht dat het uit de vuilnisbak kwam." Nee, dus, die vuilak heeft gewoon die rauwe eieren zitten verorberen in onze afwezigheid. Wat een smeerlap zeg. Tja, met een kruising van een Jack Russel en een Chihuahua kun je natuurlijk wel een ondeugend beest verwachten, maar dat het zo'n goorlap zou zijn, had ik nooit gedacht. Bah, bah, bah.
hahahahaha! Geweldig hoe herkenbaar...alleen ik had dat alles met een kat...die maakte gewoon alle keukenkastjes open...en ik zweer dat t kreng ook de koelkast openkreeg als er kipfilet in lag!
Ja vreselijk die beesten. Ze kunnen het bloed onder je nagels vandaan halen. Gelukkig ben ik in mijn hele zwangerschap niet echt heel erg misselijk geweest, anders had ik alleen door dat kreng al tig keer boven de wc gehangen. Ik ben blij dat ik straks allemaal dichte kastjes heb, als we verhuisd zijn. Nu hebben we een open boekenkast in onze keuken en hebben daar zelf profesorisch een felgekleurd gordijntje voorgehangen, voor al onze boodschappen, omdat we te weinig gewone keukenkastjes hebben. Nou, nog 4 weekjes volhouden, dan kan ie weer wat anders verzinnen, die smeerlap! x Linda
Hier ik heb ook zo'n gore hond.... Nou schijt ie niet binnen... maarruh als hij de prullenbak ruikt en we zijn niet thuis...oei oei oei... En hij is zo een (doet alsof ie geen eten krijgt hier) zodra we de deur achter ons dichtdoen gaat ie al met zijn snuit over de tafel om eens te kijken of we niet toevallig iets achtergelaten hebben... Leuk he dieren... behalve als ze er een zweinestal van maken Groetjes! en een pootje van die gore vetklep
En ik dacht dat mijn hond af en toe vies kon zijn Ben blij dat hij zijn eigen uitwerpselen niet opeet... die van ons heeft een tik door steeds takjes op te eten,wat hij 's ochtends dan weer uitkotst... verder heeft hij ook nog wel eens ongelukjes in huis maar ja dat hoort bij pup zijn.. Succes ! xxx
Och ik ken het! Onze hond eet ALLES was ze kan... We moeten niks op de aanrecht laten staan 's nachts dan is het weg... Dat beest heeft zelfs een keer de prullenbak op mijn kamer leeggehaald(ja ze was naar boven gegaan) en de tampons opgegeten... Maar die had ze ook weer uigespuugt! Maar dat beest eet dus ook gewoon echt alles!
Hoe oud is de hond? Een hond die zijn eigen poep eet kan een tekort hebben aan een bepaalde vitamine. Sommige honden hebben er baat bij door elke dag een eierkoek te eten.
Ghahaha woww wat mij betreft het raarste tot nu toe in dit topic wie nog meer ? Mijn poezebeesten doen opzich niks raars aangezien er veel meer katten net doen of ze altijd uitgehongerd zijn of continu als je opstaat naar de wc gaat en terugkomt ineens op je plek zitten, als ze iets stouts doen je heel schooierig aankijken enz enz
Joep is 9 maanden en ik ben expres al op ander voer overgestapt, al een paar maanden geleden, maar nog steeds doet hij het. Misschien vindt ie het wel gewoon lekker. Ik weet het ook niet. Maar een parkiet die klust in je haar, is helemaal bizar zeg. Nou we het toch over raar gedrag van dieren hebben...... Met oud en nieuw was onze poes krols, de hele huiskamer zat vol visite, en wat doet Joep. Hij gaat op die kat zitten rijden. Iedereen die binnen zat, lag in een deuk. Gelukkig kon ie hem er niet in krijgen........hihihihi. x Linda
Ik zal even beschrijven hoe een klussende parkiet eruit ziet: Hij landt op mijn haar, en grijpt zich met zijn klauwtjes aan twee plukjes haar stevig vast. Vervolgens kromt-ie zijn lijfje zodat hij met zijn snaveltje en kontje helemaal in mijn haar drukt. Dit alles begeleid met een ritmisch fluitje. Hij schurkt met zijn kontje heen-en-weer, zodat zijn staartje de fucntie van ruitenwisser voor eventuele brillen overneemt. Steeds sneller en sneller.... Ondertussen zet-ie zijn veertjes steeds meer overeind zodat hij in een bolletje transformeert. Dan slaat hij zijn vleugeltjes uit en vouwt deze om mijn hoofd. En sneller, en sneller. Hij lijkt helemaal gek te worden, tot moment suprème: Je voelt 'm in een kramp schieten, hij houdt zich totaal gespannen en stil voor een aantal seconden... Dan schudt hij zich even lekker uit, vouwt alle veren en ledemaatjes weer terug en biedt mij voer uit zijn krop aan. En alvast de logische vervolg-vraag van jullie beantwoorden: Nee, er komt niets uit! Heeeeel vreemd, maar dus geen vogelkwakkie in mijn haar! Dit kan zich dus een paar keer achter elkaar herhalen en het is een hilarisch gezicht! Vooral omdat hij totaal niet kieskeurig is bij wie hij het doet! Voorwaarde is dat hij zich vast kan klemmen in het haar. Ik heb het wel eens opgenomen op video, echt komisch. Ook bij programma's als 'de leukste thuis' ben ik het wel eens tegengekomen dat een parkiet het deed bij een hond of zo... Gewoon paargedrag! Nu is mijn parkiet meer dan 10 jaar oud, en merk ik dat dit opa-tje wat rustiger is geworden. Maar toen hij nog jong en kwiek was... soms echt vervelend: zit je aan de telefoon serieus gesprek te voeren met meneer van de belastingen of zo.... 8)
Gelijk afleren hoor want het lijkt misschien wel grappig maar dat is het niet! als hij het weer doet gelijk op de grond leggen en hem goed duidelijk maken dat je dat niet accepteerd! en blijven herhalen elke keer als hij het doet. Onze hond deed het eerder ook al vanaf 9 weken oud en heb hem een paar keer goed op zijn rug gelegt en hem ff goed duidelijk gemaakt dat dit dus niet mag en hij heeft het nooit weer gedaan. Tja sommige honden eten hun eigen poep net zoals Chelsea zegt is het een tekort van vitamine en door elke dag een eierkoek te geven kan het overgaan. Je hond is nog maar 9 maanden en kan er ook zo ineens overheen groeien. Onze hond eet alles (bernersennen) gelukkig is de tic nu ff over maar hij at vaatdoeken, theedoeken, keukendoeken, afwassponsjes, net gekochte macaroni met doos eromheen ggrr, frituurvet noem maar op gelukkig is het tot nu toe nog altijd goed gegaan. Hij doet dat dus alleen als wij niet kijken want hij weet dondersgoed dat ik hem aanpak als ik het zie gebeuren
Gatverdegatver, dit zijn nou precies de redenen waarom ik geen hond of kat heb! Hele leuke diertjes.... bij een ander . Groetjes, Anakin.