hallo, ik las net op de site datze een dochter hebben..zo geweldig ! weet alleen nog niet hoe ze heet..iemand wel? het is ze zoo gegund ! groetjes sandra
das leuk!,heb de aflevering gezien,en ik hoopte dat ze een zoon zouden krijgen.ivm de kamer. maar toch een meid,hoop dat ze dan van voetbal gaat houden
WAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Wat ontzettend gaaf! Het is ze zeker zoooo gegund! Ben ook erg benieuwd hoe de kleine heet
Hoi Hoi, Ik kan het niet terugvinden op de site bvan babyboom. Wat er wel staat bij gisteren is dat ze nog niet bevallen zijn. Is het dan vanacht of vanmorgen geboren? Ben ook er benieuwd. groetjes Karin
Hallo Karin, Je kunt dat terug vinden in de reacties die ze geschreven hebben op het laatste stukje wat jeroen geschreven heeft. Irene heeft het ook bevestigd ( de donor ) alleen vertelde ze de naam niet want dat wil ze overlaten aan de trotse ouders! Heb ff een link gemaakt misschien wat fijner ... http://www.babyboom.nl/index.php?option ... itstart=20 In de onderste reactie staat het! Groetjes, Laura
Geweldig! Ik ben zo blij voor ze! Er is niemand die ik zo hard een kindje gunde als hun! Nou ja,bij wijze van dan,ik gun iedereen een kindje die er goed voor zorgt& lief is
kon niet missen he op de site staat niks.. ben benieuwd.. zal wel kloppen dan als je het ergens gelezen heb. groetjes duurt wel lang voor een update !
Ik heb net op een ander forum de naam van de baby gelezen, maar het was geen Xaja hoor. En de post was van een vriendin van het koppel. Ze had vanorgen een sms-je gehad. Het werd haar alleen niet in dank afgenomen dat ze de naam openbaarde. Twijfel dus ook een beetje of ik de naam hier moet vermelden... Laat ik maar wachten tot ze het zelf vertellen op de babyboom-site