Dag iedereen! Ik en mijn vriend zijn nu zo'n 5,5jaar samen, ik ben 24 en hij 26, en het begint bij mij nu echt te kriebelen voor kindjes. Hij was er al twee jaar eerder klaar voor als ik (ja zo'n ventjes bestaan ook ) ik wou gewoon telkens wachten op de perfecte situatie.. Ben onlangs gewoon tot het besef gekomen dat die nooit zal komen als je erop wacht. De ouders accepteren de vriend niet, nog geen huisje gekocht samen, hij heeft een vaste job maar ik nog niet.. zo'n dingen hielden mij dus allemaal tegen om die grote stap eindelijk te maken. Maar alle mensen met bolle buiken en de babies die ik zie doen men hart om het zo te zeggen pijn, een jaloerse steek zou ik zelfs kunnen zeggen zonder gemeen te willen zijn naar de mama's toe! Ik ben heel blij voor ieder met kindjes, ben er gewoon stikjaloers op ^^ Nu begint mijn vriend te twijfelen! ben ik er eindelijk is klaar voor Dus de factoren spoken de hele tijd door men hoofd zal ik zo maar zeggen maar het gevoel als ik een kindje zie is gewoonweg overweldigend! Nog iemand die zo twijfelde en dacht en bleef nadenken?! Veel liefs! En succes aan alle (toekomstige) mama's!
Welkom hier! Wat leuk dat je de stap durft te wagen........ het is zo spannend allemaal Wij hebben het ook al ruim twee jaar uitgesteld, studie, verhuizen etc. Er was altijd wel een reden om niet te beginnen. Tot wij zoiets hadden van, er is altijd wel wat. Dus zijn we maar begonnen, en zie hieronder het resultaat Ik wil je veel suc-6 wensen en hopen dat je zelf ook snel positieve test mag hebben........ dan mogen andere weer jaloers op jou zijn Groetjes Kessher
Ja eerst nog is goed over praten met de vriend (volgens mij heeft ie koudwatervrees gekregen ) en dan bepalen wanneer we er voor gaan! Ik weet veeeeel mensen die er niet gelukkig mee zullen zijn maar het is uiteindelijk ons leven dat we moeten starten en ons gezinnetje ik kijk er echt naar uit! Proficiat met je zwangerschap kessher! Groetjes!
Welkom Wij hebben gewacht tot de situatie er goed naar was, huisje gekocht, beide een vaste aanstelling op het bedrijf, goed salaris. Perfecte situatie we waren er beide klaar voor, ik werd zwanger wat blijkt nu mijn bedrijf gaat reorganiseren en ik heb na de bevalling geen werk meer. Al met al zijn wij natuurlijk ontzettend blij met ons wondertje en die nieuwe baan komt ook wel weer.
Haha dat jalourse gevoel ken ik wel Maar goed ik ben dan ook al ruim 2 jaar bezig om zwanger te mogen worden (lukt alleen niet echt) Welkom op t forum en veel kletsplezier!
hallo dat jaloerse gevoel ken ik ook heel goed wij zij nog maar net begonnen maar we wouden het vorig jaar al heel erg graag alleen toen werk ik ziek en nu hebben groen licht gekregen van de internist dus we gaan er voor en hoop ook dat het snel raak is groetjes