Voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Jopie88, 7 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jopie88

    Jopie88 Lid

    7 sep 2020
    7
    9
    3
    Vrouw
    Hi allemaal,

    Ik ben Jo, 31 jaar en sinds begin dit jaar sta ik met mijn vriend in de startblokken om te starten met de MMM. Na ruim 2 jaar geprobeerd te hebben op een natuurlijke manier zwanger te worden, toch naar de huisarts gegaan en uiteindelijk doorverwezen naar het ziekenhuis met de bijbehorende testen. Uiteindelijk gehoord dat onze enige optie ICSI is. Het hele verhaal zal ik buiten beschouwing laten, maar de meeste weten wel dat als je dat bericht krijgt, je wereld een stukje in elkaar stort.

    Vanwege corona natuurlijk moeten wachten, maar uiteindelijk gebeld met het nieuws dat we volgende week, de 17e, een afspraak hebben bij het Amphia om ook daadwerkelijk te starten. Daarna in oktober heeft vriendlief een afspraak in Tilburg om (hopelijk) zaad in te laten vriezen, mits er voldoende te vinden is.

    We staan dus echt op het punt om te gaan starten en ik ben super zenuwachtig voor de afspraak volgende week, waarin we hopelijk duidelijkheid gaan krijgen in de hoe en wat.
    Ik heb me aangemeld om voornamelijk mee te lezen en soms te reageren, hoewel ik daar niet een ster in ben :)

    Groetjes, Jo
     
  2. KleineMama15

    KleineMama15 Actief lid

    27 feb 2019
    485
    197
    43
    Vrouw
    Gouda
    Welkom en heel veel succes.
     
  3. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.759
    1.688
    113
    Vrouw
    Wat een spannende periode voor jullie. Heel veel succes gewenst!
     
  4. Jopie88

    Jopie88 Lid

    7 sep 2020
    7
    9
    3
    Vrouw
    Dankjullie wel!
     
  5. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.315
    1.782
    113
    Vrouw
    Welkom
     

Deel Deze Pagina