Wat vinden jullie van Zendium tandpasta voor baby van een half jaar? Heb deze al gekocht maar nu las ik dat ie erg zoet is, nog niet geprobeerd.
Eh nee, ik heb Prodent. (mijn zoon wil altijd de tube met Mega Mindy erop ; ) ) Maar het is toch niet erg als het zoet is?
De meeste tandpastas hebben zo'n zoete smaak.(ook de zendium) Ik heb zelf elmex of aqaufresh omdat hier de mintsmaak aan zit, en niet de aarbeiensmaak (0f kauwgom oid), ik vind die zoete smaak niet bij tandpasta horen, het is geen snoep! Maar goed dat is puur persoonlijk.
Mijn oudste dochter gebruikt 2 verschillende Prodent die met de teletubbies erop, en geloof dat die andere elmex is weet het niet zeker....smiddags voor het slapen gebruikt ze de ene, en savonds de andere. Die teletubbie tandpasta is heel zoet, en die andere heeft een gewone mint smaak. Zo kan ze toch een beetje wennen aan een gewone tandpasta.
gebruik zendium, nooit geproeft eigenlijk, maar meneertje vind het geloof ik wel een lekker smaakje.. Tandenpoetsen is hier iig gee probleem (weet niet of het door de tandpasta komt hoor)..