Oud & Nieuw. 00:00. Kids wakker maken of laten liggen. Wat doe jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nosam, 5 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Little Feet

Little Feet Actief lid

14 jul 2014
    246
    0
    16
    Ik denk dat we de jongste laten slapen, ze is altijd errug gesteld op haar slaapje en wordt vaak chagerijnig als we haar wakker maken.. Dan is het voor haar beter om lekker in bedje te blijven.
    Natuurlijk halen we haar er wel uit als ze van het lawaai wakker wordt.
    De oudste 2 mogen opblijven (dat houden ze natuurlijk nooit vol, dus maken we ze wakker rond 23.45 uur)

2. NiJO

NiJO Actief lid

22 jun 2007
    210
    0
    0
    Vorig jaar geprobeerd om de oudste wakker te maken, maar niet gelukt. Middelste is toen uit zichzelf wakker geworden.
    Dit jaar vieren we het met vrienden bij ons thuis. Ik weet niet of er dan al kinderen slapen, maar ik probeer de oudste 2 wel even wakker te maken. Jongste gaat gewoon lekker naar bed en maak ik niet meer wakker.

3. sanna1986

sanna1986 Niet meer actief

Oh nee dat is het jaar daar voor. Vorig jaar waren we in Noorwegen daar werd hij zelf wakker van het vuurwerk wat overigens erg karig was.

4. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

4 jan 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij vieren het normaal thuis en ze mogen allebei opblijven. Nu is het zo dat ze meestal halverwege de avond op de bank in slaap vallen en meestal rond 23.45u uit zichzelf weer wakker worden( alsof ze het aanvoelen).
    Ben benieuwd of ik dit jaar al bevallen ben en hoe we dit dan gaan aanpakken.

5. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Dl slaapt er steevast doorheen, ben benieuwd of dat dit keer weer zo is (ze wordt 3 over 2 weken) ik ga d'r niet speciaal wakker maken.

6. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    We laten haar slapen. Als ze wakker wordt zullen weer der lekker knuffelen en hopen dat ze snel weer door slaapt

7. Luja

Luja Niet meer actief

Tot 1 jaar krijgen ze er toch amper wat van mee en mogen ze van mij lekker blijven slapen.
    Boven de 1 vinden ze het prachtig dus dit jaar maak ik ze alle3 wakker :D

8. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.295
    11.902
    113
    Hier mogen ze zo lang opblijven als ze het volhouden. De oudste 2 hielden het vorig jaar vol tot en met het vuurwerk. De jongste wilde om 23 uur toen naar bed.

9. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.307
    16.705
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Wij blijven dit jaar lekker thuis en dochter gaat gewoon naar bed.
    Als ze blijft slapen laat ik haar lekker slapen.
    De oudste 2 kinderen van 9 en 11 jaar blijven gewoon wakker.

10. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Vorig jaar hebben wij onze zoon van toen bijna 3 wakker gemaakt. Hij vond het doodeng en huilde alleen maar.

11. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Onze zoon is dan 7 maanden en is dan bij mijn schoonouders.
    Hij slaapt altijd van 20.00 tot 07.30 en best vast dus wakker maken doen zouden we sowieso op zee leeftijd nog niet doen.
    Wij gaan zelf naar een feest en Sem is bij schoonouders zodat we er geen rekening mee hoeven te houden, natuurlijk proosten we om 00.00 wel op hem.
    Als hij de leeftijd heeft dat hij überhaupt meekrijgt dat er iets gebeurd gaan we hem wel wakker maken en kijken hoe hij daarop reageert.

Vind het wel ammer dat we niet met zijn 3-en zijn maar als we thuis waren had ik hem denk ik niet wakker gemaakt. Voor een baby is het gewoon een nacht als alle anderen.

12. jopuck

jopuck Lid

15 aug 2008
    93
    0
    6
    Rijssen
    Wij laten de kids altijd lekker slapen, worden ook niet wakker van vuurwerk.
    Mochten ze wel wakker worden dan halen we ze er uit.
    Kids zijn 6, 5 en 3 jaar

13. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Zoonlief is 1,5 en ik verwacht eigenlijk dat hij net als vorig jaar huilend wakker wordt. Zo niet, laat ik hem gewoon slapen en anders mag hij even bij mij zijn tot het weer stiller is.

14. 2jees

2jees Niet meer actief

Dit.

15. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Laat hem lekker slapen. Mocht hij ervan wakker worden mag hij natuurlijk wel even meekijken. Maar ik verwachy dat hij lekker doorslaapt.

16. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    aangezien mijn buurman een klein maandsalaris aan heel mooi vuurwerk afsteekt, moet ik mijn kids wel wakker maken, hoeft trouwens niet eens, ze zijn het al.... Al 2 jaar op een rij hebben we mazzel dat zijn vuurwerk boven ons dakraam ontploft. Hij staat dan in weer en wind de boel af te steken, terwijl wij, binnen, lekker warm tegen de kachel aan, genieten van de show....gnegnegne :D

17. raspberry

raspberry Niet meer actief

Oudste (6) maken we wakker sinds ze op school zit. Tot die tijd keken we gewoon hoe en wat. Zij werd eigenlijk altijd wel wakker, maar jongste heeft de afgelopen jaren beide keren dwars door al het kabaal heen geslapen. Vorig jaar werd ze wel om half 2 huilend wakker na een paar losse knallen nog... ;)
    Dit jaar dus maar eens zien :)

18. Slaapkop

Slaapkop Actief lid

25 aug 2014
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat ze doorslapen en zal ze ook niet wakker maken. Mijn kinderen zijn 2 jaar en 7 maanden.

19. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wij laten hem gewoon liggen.. Tenzij hij er wakker van wordt

20. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Oudste van 6 blijft wakker, baby laten we slapen. En als ze wel wakker wordt gaan we voor t raam kijken.

Deel Deze Pagina