Wij laten ze slapen, worden ze wakker van het vuurwerk, dan mogen ze even kijken, maar slapen, dan laten we ze lekker liggen.
Mijn dochter van 3 jaar bleef gewoon wakker vorig jaar. Ik had haar meegenomen naar een feestje met familie, vrienden en oude buren, en dat ging goed. Ze vond het heel gezellig, om 1 uur 's nachts waren we vertrokken. Dit jaar is ze bij haar vader met oud en nieuw, geen idee wat ie doet.
Zoontje is dan bijna 2. Als hij slaapt laat ik hem lekker liggen. Wordt hij wakker dan faan we lekker samen vuurwerk kijken. Vorig jaar werd hij wakker en keken we door zijn slaapkamerraam. Hij vond het geweldig en viel daarna weer lekker in slaap.
Toen ze nog kleiner waren lieten wij ze liggen, vorig jaar zijn ze niet eens gaan slapen maar toen waren we met een grote groep met meerdere kinderen. Dit jaar zien we wel, willen ze opblijven blijven ze op, willen ze naar bed mogen ze lekker gaan slapen.
ik laat hem lekker liggen als ie wakker word van het vuurwerk dan is het ook prima maar ik ga hem er niet voor wakker maken.
Laten liggen en kijken of ze zelf wakker worden Ooit 1 keer onze dochter wakker gemaakt toen ze 5 was. Ze was een beetje wakker en heeft heel even gekeken. De volgende dag wist ze niet meer dat ze wakker was en dat ze vuurwerk heeft gezien
Ik hoop dat ze blijft slapen en dat ze dat de komende jaren ook doet tijdens het vuurwerk. Helaas is ze een lichte slaapster dus ik schat de kans dat ze blijft liggen klein in, maargoed dan komt ze maar even mee naar beneden.
Die van 3 blijft wakker. Laat in de middag naar bed en rond 17.30 uur eruit. en ze vind het prachtig om er de hele avond bij te zijn. Vorig jaar stonden ze allemaal met hun snuitjes tegen het raam geplakt. Ze vonden het super.
hier beide blijven wakker (7 en 6 jaar) we maken er een leuke avond van. lekkere hapjes. en een filmpje en dan wachten tot twaalf uur. als ik het niet doe dan liggen ze alleen maar bang in bed want ze zijn als de dood voor vuurwerk. en aangezien wij ergens wonen met heel erg veel hoge flats dus alles klinkt heel erg door hier
Hier zijn ze 6, 5 en 3 en we gaan naar vrienden toe waar nog meer vrienden komen, sommige ook nog met kinderen waarvan er wel naar bed gaan. Ik laat t maar op z'n beloop, ze hebben daar nog nooit geslapen dus weet niet of ze dat gaan doen, denk wel dat ik t zal proberen maar ze gaan dan met z'n 3en ws in een bed, dus of dat m gaat worden i dont know. Denk ook wel dat ze er van wakker zullen worden dus dan mogen ze gewoon mee kijken, als ze dan al geslapen hebben, de jongste zal miss wel in slaap vallen echt geen idee, t zijn niet zulke slapers hahaha Ik denk niet al te laat sowieso naar huis proberen te gaan en verder zien we t wel, word vast wel gezellig gok ik zo heb er nu al zin in 😁
Proberen te laten slapen, vorig jaar werd hij zelf wakker en toen hebben we samen gekeken, maar hij word zo chagrijnig als hij midden in de nacht wakker word dus laten we hem liever liggen
Laten liggen. De afgelopen jaren zijn ze ook niet wakker geworden. Ga ze niet uit hun slaap halen om vervolgens een drama te krijgen ze weer in slaap te krijgen. Als ze uit zichzelf wakker worden, mogen ze gerust even kijken. Zo niet, dan laten we ze lekker slapen.
dochter is 2,5 en wij laten haar ook slapen. word ze wakker dan mag ze natuurlijk mee naar beneden we doen dit jaar niks speciaals , gewoon met het gezin thuis dus mocht ze daarna niet meer kunnen slapen ga ik gewoon met haar in bed liggen
Wij steken voor onze dochter (2,9jaar) na het eten wat vuurwerk af en s avonds hoppa in bed. Als ze wakker wordt prima als ze blijft slapen ook prima! Ik zie geen meerwaarde aan wakker maken. Want je kan ze om 19; 00uur ook laten zien wat vuurwerk is