Mijn zoontje van 16 maanden laat ik lekker slapen zolang hij niet wakker word blijft hij dus lekker in bed liggen en mijn dochter halen we denk ik tegen half 12 uit bed net als vorig jaar en dan gaan we lekker voor het raam kijken.
Aan de oudste vRagen we het tzt. De andere twee laten we slapen, tenzij ze wakker worden natuurlijk. Ze slapen makkelijk door de herrie heen. Bizar!
Mijn zoon van 5 heb ik vorig jaar voor het eerst wakker gemaakt even voor 12en. dit jaar maak ik hem ook weer wakker. de jongste is nog maar 1 en laat ik lekker liggen. vorig jaar toen mijn zoon in groep 1 zat werd er ook door zijn klasgenootjes veel over gepraat en vriendjes uit de straat. en vind het dan niet leuk dat hij het zelf niet meemaakt.
De oudste maken we wakker. Vorig jaar was hij wakker middernacht en vond het vuurwerk machtig prachtig. Bij de jongste laten we ons leiden door of hij wakker wordt of lekker doorslaapt.
Die van ons is bang voor vuurwerk en slaapt er tot nu toe altojd doorheen! Mocht hij wakker worden mag hij kijken, anders laten we hem slapen!
Ik twijfel nog heel erg. Hier zijn ze 4 en 2,5 jaar. Liefst laat ik ze liggen, maar ben bang dat ze dan naar wakker worden van het geknal. Vorig jaar was de oudste ook zo wakker geworden. Maar het kan ook dat we het op een heel rustige plek vieren en dat we ze dan laten liggen. Nog maar ff aankijken dus...!
Mijn oudste 3 zijn al groot. Jongste van 3,5 heeft tot nu toe al de jaren er doorheen geslapen. Dit jaar gaat hij ´s middags maar even naar bed. Wij vieren hier thuis een feestje en ik weet nu al dat hij met geen stok naar bed te krijgen is dan. Dan kan hij maar beter 's middags even geslapen hebben.
Wakker maken!! Doen we al vanaf t begin! Ze vind het geweldig! Brilletje op, jas aan en mee naar buiten!
Het eerste jaar sliep onze zoontje door de herrie heen. De andere twee jaren werd hij wakker. Dit jaar zorg ik er dus weer voor dat ik de babyfoon (zo een met camera) bij me heb. En als hij wakker word haal ik hem,anders laat ik hem lekker slapen.
Toen Beer 6 maanden was, werd hij iets voor 12 wakker wakker, en hebben we samen voor t raam zitten kijken. Vorig jaar (1,5 was hij) leek het hier wel een oorlogsgebied, en meneer sliep er gewoon doorheen. Dit jaar is hij 2,5 en wil ik m wakker maken! Hij vind vuurwerk zo mooi! Ben benieuwd hoe hij het zal vinden!
hier zal zoonlief zeker wakker zijn met 5 jaar, dochterlief misschien, hoe dan ook blijf ik thuis, papa en zoon gaan maar buiten kijken wel leuk vorig jaar woonde ik een ander stad, nu woon ik op 6 hoog dus vanaf mijn balkon/galerij kan ik genoeg zien, want ik zie zowat heel de dorp zoonlief was in 2009. 3 maanden en was wakker, 2010, bij opa en oma, hij was wakker, 2011,2012,2013 thuis en ook wakker, dus dit jaar ook, dochter zal het of niet of wel zijn,
Wij maken ze beide wakker. De oudste is dan 5 en de jongste nog net 2. Maar beide schrikken ze snel van plotseling vuurwerk, dus vorig jaar wel een klein drama gehad. Nu maken we ze dus wakker. Warm aankleden, bril op en hop, naar buiten maar.
Twee jaar geleden was ze een maand, toen sliep ze eindelijk om 23.50 tot 4u pfieuww! vorig jaar ook geslapen. We zien wel dit jaar
hij blijft gezellig op, kan het goed volhouden, is gek op vuurwerk en dan slaapt hij de volgende dag ook lekker lang door. hij is bijna 6.
De oudste drie van 14, 13 en 9 blijven op. De jongste, die morgen 4 wordt, maken we om 23.30 uur wakker. Vorig jaar ook gedaan, maar daarvoor gewoon door laten slapen.
De oudste (15) blijft gewoon op. De andere 2 zijn bang voor vuurwerk... ik hoop dat ze in ieder geval even gaan slapen en misschien als het vuurwerk niet al te erg is slaapt de jongste wel door. En anders maken we het gezellig met 2 bibberende en huilende kinderen Er komt ook visite dus er is wel wat afleiding!
Hier maken we ze wakker als ze dat zelf al niet worden. Willen ze ook. Oliebol eten en vuurwerk kijken. Moet zeggen dat ze daarna ook makkelijk weer inslapen, dat is fijn!