Als ze slapen maken we ze niet wakker, ze zijn 5,3 en 1. Vorig jaar werd alleen de oudste wakker. Dit jaar gaan we o&n vieren in de Efteling, geloof nooit dat ze er buiten in de wandelwagen doorheen slapen
Ik laat haar gewoon liggen. 1e keer was ze 5 maanden, sliep ze er doorheen. Vorig jaar 1 jaar 5 maanden zat ik boven om haar in slaap te krijgen (ze kon door de vervroegde knallen niet in slaap komen) en hopelijk slaapt ze er dit jaar weer doorheen. Ze houd er niet echt van namelijk. En mocht ze toch wakker worden, dan mag ze denk ik wel even kijken en kan ik dr nu wel uitleggen waar de boemen vandaan komen.
Vorig jaar hebben we onze dochter om 23.50 wakker gemaakt. Toen samen beneden het gezellig gemaakt met kinderchampagne. Ze vond het fantastisch! Dit jaar maak ik haar weer kort van te voren wakker. Ze is nu 3.
Wij hebben dit jaar het oud en nieuw feestje hier thuis... Rond de 20 personen zullen er zijn waaronder een paar kindjes, waar de bedjes verspreid in het huis dan klaar voor staan. Mijn dochter mag (als ze 's middags goed slaapt) opblijven, maar 22.00 is echt wel bedtijd dan. Als ze eenmaal slaapt laat ik haar slapen, is ze wakker dan mag ze vuurwerk kijken. Ik maak haar er niet wakker voor.
Als dochter van 2 blijft slapen dan laten we haar liggen, als ze wakker wordt dan mag ze uiteraard meekijken. Vorig jaar werd ze om 1.00 wakker en toen hebben we haar naar beneden gehaald en zijn na het voorwerk kijken naar huis gegaan.
Hier maken we de kids gewoon wakker ja. Ze zijn 4 en 7 dus die zouden het niet leuk vinden als ze niet wakker zouden worden gemaakt
Vorig jaar, kindjes toen 4 en 6 ( en nichtje 4 en neefje 8)bleven op na het vuurwerk en rond 1 uur en gingen ze slapen . Waren er Kids in slaap gevallen had ik ze laten slapen Dit jaar ga ik het zelfde doen. Ze houden elkaar wel wakker.
Altijd wakker gemaakt en ze vinden het geweldig. Alleen helaas afgelopen 2 jaar vanuit het ziekenhuis oud en nieuw meegemaakt. Hopelijk dit jaar vanuit thuis!!
Ik laat hem liggen, want hij wordt vanzelf zijn bedje wel uit geknald door de herrie, denk ik zo. Maar verleden jaar werd hij een half uur voor middernacht wakker en heb ik hem bij me gehouden - dus als hij dat uit zichzelf doet (wat nog best wel reëel kan zijn, want hij is wel vaker aan het spoken rond half 12) doe ik dat weer.