Vorig jaar was ze pak en beet 8 weken. Hebben haar avondfles een uur eerder gegeven (23.00 ipv 00.00). Rond 23.30 uur op bed gelegd en oudste er uit gehaald (is jarig op 1 januari . Jongste heeft lekker door de knallen heen geslapen. Hoe het dit jaar gaat is afwachten, als ze blijft slapen dan laten we haar lekker liggen en anders gaat ze ook gezellig vuurwerk kijken met grote zus. xxx
Dochterlief sliep vorig jaar overal doorheen. Had haar beneden in de kinderwagen gelegd, was dus niet nodig.
Fijn om te horen dat het dus in de meeste gevallen zo'n succes is! We hadden laatst ook hier thuis een feestje, hadden wat achtergrondmuziek aan en veel geklets en toen heeft de kleine man ook overal doorheen geslapen! Dus nu hopelijk ook en zo niet dan gaan we gezellig saampjes kijken naar het vuurwerk !
Dit wordt voor onze meiden ook de eerste keer. Ik laat ze gewoon lekker in bed liggen. Als ze wakker worden haal ik ze wel eventjes naar beneden, maar anders laat ik ze gewoon lekker doorslapen. Mijn man wil ze allemaal het vuurwerk laten zien maar ik vind het onnodig, ze gaan het toch nog niet onthouden.
Onze oudste sliep overal doorheen het eerste jaar, maar die was toen nog maar 4 weken. De jaren daarna sliep hij overigens ook wel gewoon door hoor. De tweede brulde de hele avond alles bij elkaar, maar dat was ook niet anders dan normaal, want die huilde op die leeftijd (9 maanden) ook zo ongeveer 24 uur per dag. Dus hier niks bijzonders gemerkt. Pas nu ze ouder worden hebben ze last van het geknal. Gelukkig zijn wij dit jaar met oud en nieuw ver weg en hebben we hopelijk geen last van vuurwerk.
Vorig jaar heeft ze er gewoon doorheen geslapen. dit jaar gaan we naar vrienden van ons, dus denk dat ze de hele avond/nacht wakker is/blijft. Ze slaapt niet graag ergens anders dus ben er een beetje zenuwachtig voor..
Vorig jaar was hij ongeveer 9 maanden. Hij werd wakker om 23.55 (ja echt, de timing van dat kind is perfect) dus we hebben hem meegenomen naar beneden en lekker met zn 3tjes voor het raam vuurwerk gekeken. Hij vond het prachtig en wist niet waar hij moest kijken. De knallen leek hij niks om te geven, vreemd genoeg. We hebben hem pas weer op bed gelegd toen het buiten weer rustig was, we zijn eerst nog heerlijk met zijn drieën op het grote bed gaan liggen en knuffelen Dit jaar zijn we bij mijn schoonouders, waar hij ook zijn eigen kamer heeft. We zien wel wat hij doet. Slaapt ie door, prima. Zo niet, ook goed! Mag hij lekker mee naar beneden en uit het raam kijken samen met ons. Ik ben wel van de rust®elmaat, maar op zulke dagen.. go with the flow!
Ik denk dat ik mijn dochter ook gewoin laat liggen en dan zien we wel. Denk wel dat ze wakker wordt want vorig jaar zag onze hele straat rood van het afval van de rotjes dus er wordt flink geknald. Maar heb toch een beetje hoop want vandaag zijn ze hier in de nieuwbouw aan het heien......wat een lawaai. Maar tot nu toe slaapt ze er gewoon doorheen. Dus hoop is er....
Ik ben ook heel benieuwd hoe het hier gaat. Zoon is dan 8 weken. Soms schrikt hij van elk geluidje wakker en soms kun je kanon naast z'n bed afschieten... We gaan het zien!
Elk kind reageerd er weer anders op. Vorig jaar was ze bijna 6 weken en werd ze wel wakker en moest ook huilen. Ik heb haar beneden in de box lekker verder laten slapen. Nu laat ik maar weer over me heen komen, ze is net 1 geweest. Als ze wakker wordt of bang is neem ik haar wel bij me, misschien wel lekker in de draagzak.
Hier was ze 6 maanden en sliep overal doorheen. Echt knap aangezien we bij vrienden waren in een wijk die bekend staat om het heftige (knal)vuurwerk! Ben benieuwd hoe dat dit jaar gaat. Als ze wakker was geworden had ik haar gewoon bij me genomen. Dan maar even uit t ritme, niks aan te doen.
Ik ben ook benieuwd hoe onze moppies het zullen doen. Ze zijn dan bijna 11 maanden. Maar hier geldt ook hetzelfde; slapen ze door, laten we ze lekker liggen. Worden ze wakker, dan halen we ze er lekker ff uit en gaan we vuurwerk kijken.
Hier heeft grote broer er ook nog altijd doorheen geslapen, en het geknal knalt door de babyfoon. Wat hij dit jaar gaat doen weet ik niet. En de baby, tja dat zien we dan wel weer. Voordeel van bv gewoon even aanleggen en hopelijk weer terug slapen (anders een hele lange nacht).
Mijn zoon werd vorig jaar (hij was toen 10 maanden) rond 5 voor 12 wakker Heb m toen maar eruit gehaald zodat hij samen met ons vuurwerk kon kijken. Daarna weer naar bed gedaan en toen sliep hij zo weer verder.