Hier thuis, voornamelijk ivm onze hond. Heb er dit jaar nog minder zin in dan gewoonlijk, eerste reeks feestdagen zonder mijn moeder. Daar had ik elk jaar mot mee dat ik niks wilde doen met o&n en zij wel dus dan waren we bij haar en bleven we slapen met zn allen, inclusief honden. Denk dat ik oud en nieuw vervelender vind dan kerst. Maar ik denk dat wij het vieren met wat lekker te eten voor ons allemaal en een flesje wijn/bier voor ons. Kinderen normale tijd slapen en wakker maken om kwart voor twaalf. Dan een lekkere appelbeignet en Jip en Janneke bubbels en dan lekker slapen. Nou ja als de kinderen slapen dan hè.
Ik heb niks met oud en nieuw. Ook geen zin om dat ergens te gaan vieren. Net als vele voorgaande jaren maak ik of koop ik hapjes en kijken we wat tv. Ik val vaak tussendoor in slaap op de bank. Ga mijn dochter er ook niet uithalen, daarna geheid slaap drama. Het is dat ik om 12 uur wakker word van al het vuurwerk anders ging ik lekker naar bed
Oudjaarsdag zijn we altijd bij mijn ouders. Gaan dan met mijn vader en de kids oliebollen bakken. Soms ook nog kniepertjes, rolletjes en spekkedikken, maar dat doe ik meestal al tussen kerst en oud en nieuw. 's avonds gaan de kids gewoon op bed, wij kijken vaak de oudjaarsconference en doen kaartspellen. Thuis zitten vinden we niks, hebben nogal aso buren die vaak met karbid gaan knallen op het pleintje voor ons huis. En politie doet er helaas niks aan, terwijl bij ons de ruiten er bijna uit knallen door de druk..
Wij gaan naar vrienden. Vorig jaar ook daar geweest. Zoon dan 7 jaar gaat rond 21.00uur naar bed en maak ik 23.45uur wakker. Dochter 3 jaar gaat ook wel iets later 20.00uur naar bed en laat ik liggen. Ging vorig jaar goed.
Thuis ik moet nieuwjaarsdag 7 uur werken. Middags oliebollen halen met de kinderen Die gaan gewoon normale tijd naar bed mocht de oudste graag willen kijken dan mag het
Wij vieren t al jaren met vrienden. Kinderen tot ca 7 slapen tot 23.45 rest blijft wakker. Samen gezellig eten en spelletjes spelen, om 000 vuurwerk kijken nog even nakletsen en dan met de kids op de fiets naar huis. Meestal liggen we rond 130 in bed
Pfff het idee tot 12.00 op te moeten blijven... Heb geen idee verder nog maar spectaculair zal het niet zijn.