Lieve Tygo Hier zitten we dan oud & nieuw te vieren. Iedereen is aan het brullen en gieren, en wij.... Wij hebben verdriet, verdriet dat niemand meer ziet. Hoe kunnen we jou ooit vergeten..... Je bent onze trots, onze zoon, ons leven. We missen je nog elke dag! En dragen je mee in ons hart. Voor altijd!!!
Lieve Caruli, mooi geschreven. Ik herken je gevoel compleet. Veel sterkte vandaag en ik hoop dat je er toch een mooie dag van kunt maken. Liefs, Mariella
:'( wat een prachtig gedicht, recht uit het hart... Heel veel sterkte vananvond en natuurlijk ook daarna.
Meid even een dikke knuffel van me! En je mag hem nooit vergeten hoor. Logisch dat je dat niet doet! Hier begrijpen ze dat, maar in de echte wereld niet.. Meis dikke knuff ! Liefs Sally
Lieve curali, je woorden pakken me. Ook hier waren het zware momenten, ik was blijlange zover nog niet al jullie. Maar kan jullie verdriet heel goed vatten. Knuf
oh meiden wat was het toch een avond vol dubbele gevoelens.... aan de ene kant was (ben) ik blij dat er een nieuw jaar is aangebroken met nieuwe kansen enzo.... maar aan de andere kant mis ik ons manneke zooo. ik wil hem niet vergeten, ook al start er een nieuw jaar. het afgelopen jaar lijkt nog steeds een film voor me. heb ook heel veel gemist door morfine en narcose en dat vind ik zo erg... maar ik ben wel superblij met mijn ring en tattoo voor tygo... zo is hij altijd een beetje bij me en ik zal hem nooit vergeten.. ben ook heel trots om te kunnen zeggen dat ik ook nog een zoon heb , alleen helaas dat hij er niet meer is... meiden jullie zijn toppertjes! ben echt heel blij dat ik hier mijn verhaal kwijt kan, en dat jullie me iig begrijpen. dikke knuffel ook voor jullie allemaal!
het was moeilijk he... lieverd ik hoop dat tygo en casey in 2008 een heel lief gezond brusje krijgen!