meerij plankje x adventure?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door quschke, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Goedemiddag,

Nu we de reiswieg weer vervangen hebben door een normaal zit gedeelte gebruik ik weer veel de x adventure kinderwagen ipv de duo wagen.
    Dat gaat prima, maar af en toe zou het handig zijn als er een mee rij plankje aan zat waarop onze oudste kan staan.
    Ik heb op internet rond gezocht, maar kan niet echt een plankje vinden waarvan ik zeker weet of hij op x adventure past.
    Misschien zijn er dames die mij uit ervaring kunnen vertellen welke meerij plankjes er op de x adventure kinderwagen passen?

Alvast bedankt!

2. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Wij hebben ook een X adventure, de tripple swiffle. Maar nergens een passend meerijplankje kunnen vinden. Als er al een plankje was wat enigszins zou kunnen komen we in de knoei met de (voet)rem die dan niet te gebruiken is. Ook hebben we het bij Gardo babystores in amersfoort en een plaatselijke babyzaak nagevraagd, en volgens allebei is er geen plankje voor te vinden.

3. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Oww...dat zou minder zijn. :( Dan zal ie toch echt zelf moeten lopen :p

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    #4 tummetje, 9 jul 2012
    Laatst bewerkt: 9 jul 2012
  5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nop deze is er niet, zoek m al heel lang en ook geen enkele winkel kan mij vertellen of zij 1 hebben die met zekerheid zal passen. je kan met je kinderwagen naar babywinkel gaan, maar of ze m uit verpakking halen en kijken of hij past... dont know :p

Deel Deze Pagina