Goedemiddag, Nu we de reiswieg weer vervangen hebben door een normaal zit gedeelte gebruik ik weer veel de x adventure kinderwagen ipv de duo wagen. Dat gaat prima, maar af en toe zou het handig zijn als er een mee rij plankje aan zat waarop onze oudste kan staan. Ik heb op internet rond gezocht, maar kan niet echt een plankje vinden waarvan ik zeker weet of hij op x adventure past. Misschien zijn er dames die mij uit ervaring kunnen vertellen welke meerij plankjes er op de x adventure kinderwagen passen? Alvast bedankt!
Wij hebben ook een X adventure, de tripple swiffle. Maar nergens een passend meerijplankje kunnen vinden. Als er al een plankje was wat enigszins zou kunnen komen we in de knoei met de (voet)rem die dan niet te gebruiken is. Ook hebben we het bij Gardo babystores in amersfoort en een plaatselijke babyzaak nagevraagd, en volgens allebei is er geen plankje voor te vinden.
Wij hebben een oud model Stokke.. en daar past het nieuwe meerijplankje niet op, en ook geen bestaande van andere merken. Ik kwam toen op de Kid-sit.. die past oorspronkelijk ook niet op de Stokke.. maar met een adapterset past ie wel! Misschien is het ook iets voor jouw kinderwagen? Stoeltje/plankje: Kid-Sit meerijdstoeltje - kleur grijs op voorraad::Kinderwagens Adapter:Kid-Sit Adapter op voorraad::Kinderwagens
nop deze is er niet, zoek m al heel lang en ook geen enkele winkel kan mij vertellen of zij 1 hebben die met zekerheid zal passen. je kan met je kinderwagen naar babywinkel gaan, maar of ze m uit verpakking halen en kijken of hij past... dont know