Dag beheer, Ik heb 2 puntjes die ik graag aan jullie zou willen overbrengen. Het eerste puntje is dat op mijn telefoon (android, firefox) de website zichzelf afsluit. Nu kan ik mij herinneren dat dit ook bij iemand anders gebeurde en zij moest de Cache verwijderen. Dit heb ik ook gedaan en dit helpt. De website sluit niet meer. Maar misschien kunnen jullie kijken naar welke cache of whatever hiervoor zorgt. ZP is de enige website waar ik ooit cache heb moeten verwijderen en de enige website die zichzelf afsluit. Het tweede puntje is verkeerde lettertypes. Enkel op mijn telefoon gebeurd dit. Als ik in een topic zit dan zijn alle reacties van verschillende grotes. Bijv. de bovenste reactie is groot, de reactie daaronder super klein en daaronder mega groot. Hoe komt dit? Mijn theorie is omdat ZP geen mobiele versie heeft van de website. Klopt dit? Alvast bedankt!
Ik zie dat jullie (Beheer) wel op andere vragen en opmerkingen reageren ? De website sluit nu nog steeds trouwens. Met of zonder de verwijderde cashe. (zoals bij Lorreke hierboven)
Beste ShampooL, We hebben je vraag doorgegeven aan techniek. Zij zijn momenteel het een en ander aan het bekijken. Zodra we meer weten hoor je het. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
We zijn nu weer een maand later. ..Ik voel me lichtelijk genegeerd hier. De lettertypes blijven verschillende groottes hebben, waardoor ik moet inzoomen en uitzoomen om te kunnen lezen.
Beste ShampooL, We hebben e.e.a bekeken en kunnen het probleem niet reproduceren en weten ook niet waar het vandaan komt. We blijven zoeken maar voor nu geen oplossing, sorry. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl