ik zat net de babynamentopics uit 2007 te lezen voor inspiratie (ja mensen, ik ben desperate, heb de babynamen top 1000 gelezen en nog steeds niks gevonden) en kwam een topic tegen wat wel interessant was, en nu ruim 2 jaar later, met nieuwe leden, smaken veranderen, misschien wel de moeite waard om even te herhalen. als je vandaag nog een tweeling zou krijgen, hoe zouden deze heten? bij ons zou het worden: meisjes: meisje 1 en meisje 2 jongens: jongen 1 en jongen 2 help me mensen, ik heb inspiratie nodig!
Pooeeeeh... ff denken als het puur en alleen om mij zou gaan... Meisjes: Phileine en Madelief Jongens: Hugo en Pieter( volgens mij ben ik de enige vrouw die anno 2009 nog warmloopt voor de naam Pieter maar ik ben de naam zoo mooi gaan vinden).
Meisjes: Femke en Rosalie Jongens: Floris en Michiel Maarre heb je geen namen nodig als je een jongen en een meisje krijgt? In dat geval: Femke en Michiel
Hier echt precies hetzelfde! Of Isabelle/Isabella Jongens: Olivier en Bastiaan (maar niet als het aan mijn vriend zou liggen ).
Isabella heb ik al, anders inderdaad ook. Jongens weet ik ook: Pelle en Hugo Pelle en Laurens Jongen- meisje hoeft ze denk ik niet omdat ze wel weet of het een 1 eiige tweeling wordt of 2 eiig.