Nou daar gaan we voor de 3e keer geloof ik.. alle namen die we hadden zijn weer van tafel geveegd en we hebben nu helemaal niks in ons hoofd.... Kunnen jullie me helpen met zowel jongens als meisjesnamen ?? Grote zus heet Demi en het hoeft er niet speciaal 'bij te passen' maar Dewi en Amy enzo vallen dus wel af
Danique weet ik nog niet helemaal...... dean vind ik echt gaaf, maar als je hardop zegt: Demi en Dean.. klinkt het dan wel..?? (En ik vind altijd dat namen van broers/zussen niet per se hoeven te passen, want ze zijn toch uniek en eigen persoontjes... daarentegen Tom & Jerry zou ik ook niet kiezen ) Thnx ladies ...
Vind het leuk klinken samen.. Dean was de tweede naam op ons lijstje.. Vind het een erg stoere naam..
Een broertje en zusje die ik ken heten Luuk en Demi. Vind ik wel erg leuk klinken. Voor een meisje: Demi en Tess Demi en Lisa Demi en Zoë Demi en Julie Demi en Naomi Demi en Noa Toch typisch dat ik altijd veel meer meisjesnamen weet op te lepelen dan jongensnamen
Demi en Tess / Vind ik wat veel voorkomen al, wel heel mooi. Demi en Lisa / Staar op de lijst erbij Demi en Zoë / Favoriet maar afgekeurd door vriend Demi en Julie / Is Demi's tweede naam al Demi en Naomi / Ook afgekeurd door vriend Demi en Noa / Veel voorkomend.. Hahah ja mijn vriend is een zeikerd... mja hij weet wel zeker wat hij níet wil en dat is ook wel fijn dan zomaar een naam kiezen..
Jill is er één die telkens ergens tevoorschijn komt maar ik durf hem bijna niet meer thuis voor te stellen omdat alles af wordt gekeurd Ik vind hem zelf super !!
Demi & Indy Demi & Isa Demi & Lois Demi & Liz Demi & Liv Demi & Julia Demi & Elize Demi & Sara en natuurlijk Demi & Jenna voor een jongetje moeilijk (kwamen wij ook steeds niet uit) Demi & Lucas Demi & Julian Demi & Ruben Demi & Milan Demi & Boaz Demi & Noah kom even niet verder als dit
Ken iemand die heeft ook een dochtertje demi. En haar zoontje die later kwam, heeft ze Dyon genoemd... Vind het onwijs leuk bij elkaar.
Hihi voor Jenna loop ik al een tijdje te lobbyen maar hij wordt maar niet afgekeurd en ook maar niet goedgekeurd net de variatie Genna maar geopperd..... Net tegen m'n vriend gezegd dat hij maar eens met namen moet komen.. Jill waar ik inmiddels wel gek van was werd keihard de grond in gestampt...:x
Jongen: - Demi en Tristan - Demi en Mika - Demi en Steven - Demi en Luca - Demi en Cas - Demi en Levi - Demi en Nick - Demi en Chris - Demi en Joey - Demi en Alex - Demi en Ray - Demi en Marc - Demi en Mike - Demi en Finn Meid: - Demi en Kyra - Demi en Lize - Demi en Suze - Demi en Lara - Demi en Lana - Demi en Anna - Demi en Dana - Demi en Neve - Demi en Esmee - Demi en Gwen - Demi en Mila - Demi en Britt - Demi en Beau - Demi en Rosa - Demi en Kim - Demi en Ella - Demi en Enid - Demi en Kate - Demi en Mara - Demi en Lizzy
Als je Tess teveel voorkomend vind, is Tessa misschien wel een optie? Die hoor je toch wat minder vaak (hier in ieder geval). En anders...denk denk... Laura Esmée Nikki Mila Maud?
Hier nog wat nieuwe suggesties. Demi & Lisa Demi & Emma Demi & Qwen Demi & Quintcy Demi & Jade Demi & Evi