Paprika, jouw foto is bijna identiek aan je fotootje onder je naam. Qua houding dan. Lotte, leuke foto.
Ja dat was mij ook niet ontgaan hahaha! Het is een schilderij van Solario, hangt in het Louvre in Parijs. Ga ik ooit nog eens in het echt bekijken hoop ik Vind het een heel mooi schilderij, ook omdat het een wat ouder kindje betreft. Volgende keer doe ik ook een wit kapje op goed
Wat een mooie foto's weer! Ik heb ook weer een mooie (vind ik zelf ), vanochtend was Eva zoals altijd bij ons op bed aan het spelen (op haar buik) en zat aan mijn t-shirt te trekken en een beetje te zoeken (ik lag op mijn zij). Heb haar toen lekker laten drinken .
Wat een schattige foto's Nathalie. Hij lijkt af en toe een beetje op mijn ventje toen die zo oud was. Ook indisch bloed?
Wat een mooie foto's allemaal. Ik besef dat ik dringend nog eens wat BV-foto's moet maken, alleen helemaal in het begin gedaan.
http://www.mijnalbum.nl/Album=XECSFETU Alle borstvoedingsfoto's die ik heb in 1 mapje Kijk vaak naar die foto's