Deze was bij 6 weken. En dan vind ik het al hard gaan, hihi. Ik vind het zo heerlijk dat ze me nu aankijkt tijdens het drinken. Voorheen had ze altijd haar ogen dicht. Hoe haal je trouwens die schaduw uit de foto? Ik maak de meeste foto's zelf, en ik heb altijd die schaduw, uit welke hoek ik 'm ook neem.
Mooie foto's. Gelukkig komen er steeds meer dames met foto's van de bv, en waarom ook niet, het is een prachtig ,natuurlijk fenomeen.
Mooi om te zien hoor, al die foto's. Ik maak bijna elke dag wel een fotootje van de voeding. Maarja, ik maak ook van alles wat ze doet een foto. Mamarazzi . Zal ze dus niet allemaal plaatsen, maar als ik weer wat leuks heb laat ik het zeker zien.
Ohh smelt smelt, wat een lieve en mooie foto's zie ik hier allemaal. Zo ontzettend mooi om te zien. Ik ga ook eens zoeken in mijn foto's of er eentej bijzit die ik kan plaatsen en anders maak ik ook snel weer een foto (of mijn vriend, dat lijkt me handiger als ik BV geef!)
Kiki, prachtige foto... en ik moest zo lachen met je 'slogan' Met melk meer mans! Natas, wat mooi die tweede foto (de eerste ook hoor ). Ik ga ook aan mijn man vragen om die pose te trekken, maar vrees dat ik al wat laat ben... Onze Tisse is al zo groot... maar ga toch eens proberen.
Prachtige foto's meiden, heel mooi allemaal! Sterk dat er toch nog vrouwen echt in borstvoeding blijven geloven! x