Leuke foto's allemaal! Nathalie, wat wordt hij al groot als je hem zo zittend ziet drinken! Vandaag sinds lange tijd heeft mijn man weer eens een foto gemaakt tijdens het voeden. Deze is van vanavond..... ruim 11 maanden is mijn ventje nu en ik had van tevoren nooit gedacht dat ik een jaar zou voeden. Maar het is te makkelijk, te gezond en te fijn voor hem om te stoppen...
Laate keer BV.... Zo'n moeilijk moment, maar onvergetelijk, om dus zeker vast te leggen op foto- en filmcamera!
@Marsab Wat een mooie foto's! Ik denk dat ik deze week ook het laatst bv moment met Yara beleef. Ik geef alleen nog de ochtendvoeding, en merk dat het erg terugloopt. Ik wilde het jaar vol maken en dat is me gelukt . Toch blijft het emotioneel. Wat mooi om het op deze manier vast te leggen, dat ga ik ook doen!
Knap van je, dat wilde ik idd ook: sowieso 1 jaar BV! Van harte met de verjaardag van je kleine meid en het geven van 1 jaar BV! Goed van ons he!
Een foto uit de oude doos,mag dat? Bijna 11 jaar geleden,Jamie net geboren en voor de eerste keer aan de borst! Kwaliteit is helaas niet zo goed En is mijn enige borstvoedingsfoto(wel veel op videotape staan) Wat zag ik eruit toen
In het kader van 'borstvoeden kan overal', hier een kiekje van een drinkende Kevin in het vliegtuig. Deze is gisteren genomen op weg naar huis vanaf Mallorca.
En zo ligt hij er nu bij In diepe slaap vertrokken,laat hem maar even zo liggen,bijna tijd voor de warme maaltijd alweer
Spekbuik? Waar? Erg mooie foto's weer! Moet binnenkort ook weer eens foto's maken, is alweer een tijd geleden