Marsab, prachtige foto's. Wat moet dat moeilijk zijn om te weten dat het de laatste keer is! Naatje, als je 4 kinderen hebt en zo'n buik! Ik wil ze geen eten geven, die daar van dromen.
Hahaha, ik denk precies het zelfde. 4 kids en dan zo'n buik... In mijn buik heeft er maar 1 gezeten, maar je zou denken van 4 Leuke foto trouwens.
Ik heb ook wel een mooie/leuke, maar die wil ik niet hier neerzetten. Als ik hem in m'n album zet en je bent niet ingelogt, kun je hem dan wel zien?
Er staan foto's in m'n album van Tessa die zittend aan het drinken is. Zooo schattig. Doet ze niet zo vaak zo, op den duur word ze slaperig en wil ze dr hoofdje neerleggen. Ik laat ze er niet lang in staan hoor. Ow ja, en let vooral niet op mij... Het is zondag morgen en heb nog niet gedoucht en m'n huispakkie nog aan
Hier ook weer een foto van mij, Sasha ligt lekker relaxed op mn schoot, met dr beentjes op de leuning hihi. @boney... jammer gemist Kreeg geen email meer. Voor de rest mooie foto's! Toch altijd weer bijzonder hoor
Mooie foto konijn! @jingels.. ja te snel te groot Zit al in maatje 68 gewoon, groeit goed op mama dr zelfrijzend bakmeel hihi