oud topic terug: borstvoedingsfoto's

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Cookie, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Mooie foto's weer :p

2. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ik dacht dat ik noooooit zo'n foto zou maken ;)Maar nu is het stiekem wel één van de mooiste die ik heb :).

En ik dacht ook nooit dat ik dat soort foto's van andere mooi zou vinden... Maar het is zo gaaf om al die kindjes zo te zien!

Ze groeien veel te snel eigenlijk... :( Ik ben expres voor dit eerste jaar een 'thuismoeder', maar nog heb ik het idee dat het me door de vingers glipt.

3. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik heb even in je album gespiekt Konijn, prachtige foto!

Ja, het gaat helaas veel te snel. Dat hele baby-baby is maar heel even vind ik. Na 6 weken is dat hele kleine er al af.

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Bij mijn dochter van nu 5 jaar heb ik maar 1,5 week borstvoeding kunnen geven,ivm een onverwachte spoedoperatie van mij 4 dagen na de bevalling.
    ik heb nog geprobeerd het op te pakken,maar mijn herstel ging moeizaam en ging voor,..heel erg jammer...

Nu ,helemaal naar uitgekeken geef ik mijn 3 weken oude dochter volledige bv...op verzoek,maar met max 3 uur ertussen..het gaat super!
    Ze woog 2430 gram en was wat dysmatuur.bij ontslag van het ziekenhusi woog ze 2300 gram en vorige week donderdag maar liefs 2865!

Ik vind het een zo wonderlijk iets en prachtig,ik geniet met volle teugen!
    Verwachtte erg te moeten wennen met in het openbaar voedden,maar het maakt me allemaal niets uit,ik ben trots en doe het discreet,maar overal;)
    in mijn album dan 2 van mijn eerste borstvoedingsfoto's !

5. appeltje

appeltje Niet meer actief

Wat een prachtig mooi kind Allwoman! En heerlijk dat de borstvoeding nu wel goed loopt.

Heeft jouw kindje ook indische genen? Ik herken een beetje de trekken van mijn zoontje toen hij pasgeboren was.

6. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    wat grappig dat je dat zegt!
    mijn man en ik zijn zelf nederlands,maar mijn moeder komt uit nieuw guinea en alles van haar kant komt uit indonesie/molukken :)

7. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Jaaa heb het topic weer gevonden :)

Net lekker met mijn mannetje in bad geweest,hij wilde eigenlijk liever niet gestoord worden,maar papa kon toch even mooi een fotootje maken.

8. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Mooie foto Nathalie, hij ziet er echt stukken beter uit dan vorige week!

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ooooh nathalie! Wat een mooie foto zeg...

10. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Mooie foto hoor!

Ik heb er ook weer 1 in mn album staan...

11. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    O mooi! en dan dat stuurtje nog zo stevig beethouden... schattig!

12. Zo lief.

Ik ga ook nog eens bv-foto's maken. Maar ik moet ze ofwel zelf maken, ofwel het tig keer vragen. Mijn man is niet zo van 'fototrekkerig'.

13. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje

14. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Luuk en ik samen in bed

15. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland

16. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Dees ik ben helemaal fan van de haren van Luuk! En voor de rest van de mama's wat een lieve en mooie kindjes hebben ook jullie :) Als ik dit topic bekijk geeft het me altijd weer frisse moed om verder te gaan. Hopelijk staat er binnenkort ook een foto van mij en Kyra in mijn album als ik mijn man kan overhalen een goede foto te maken.

17. lief, die blik de jullie elkaar toewerpen... daar smelt je gewoon van.

18. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Prachtig!
    Helaas is onze laatste bv foto alweer van ruim 2 maanden geleden. Manlief is niet zo 'fotomakerig'. En nu Vincent eigenlijk alleen nog maar 's ochtends drinkt als hij wakker wordt op zijn eigen kamertje, is er weinig gelegenheid. Ik maar maar veel mentale foto's......maar die zijn zo lastig te uploaden voor jullie :)

Ik geniet wel van die van jullie :D

19. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Ik heb er ook nog eentje van afgelopen vakantie, op een bankje in de dierentuin:

Deel Deze Pagina