Mooi hoor Esli.... fijn dat je de herinneringen ook hebt vastgelegd. Ik heb ook weer een nieuwe foto. Dit was vorige week na het avondeten... nog lekker even nog een toetje aan de borst.
1e keer aan de borst.. Of nou ja eigenlijk de 2e keer de eerste keer was ff snuffelen Hier was ze net een uurtje oud... 2 uur na haar geboorte moest ik naar de ok voor een achter gebleven stolsel...
Wauw mooie foto's zeg! (ik was het topic alweer uit het oog verloren hihi) Ik smelt gewoon eventjes weg bij de foto van luuk! Hoe die je aankijkt, echt helemaal geweldig! Andere foto's zijn ook fantastisch!
mooi zeg al die foto's van jullie! en zo speciaal die 1e aanleg momenten. daar heb ik helemaal niet aan gedacht op dat moment wel jammer maar ik heb wel heel veel foto's van erna en zelfs een filmpje! hoe kan ik hier een foto neerzetten? het lukt me nooit via imageshack...
Die eerste aanlegfoto's vind ik ook zo mooi. Helaas liep het bij ons allemaal niet zo standaard. Daardoor kon Luuk niet meteen bij mij drinken maar pas de dag erna en toen lukte het niet meteen meer natuurlijk . Mijn foto's die ik het laatst gepost heb zijn ook de laatste foto's geweest want ik was aan het afbouwen en ineens heb ik niet genoeg meer. Ik ben dus na ruim 10 maanden gestopt. Als ik die foto's zo zie mis ik het wel hoor....
Hee Meiden, Ik ontdek dit topic nu pas. Wat heerlijk om al die foto`s te zien! Geeft me weer inspiratie om door te gaan met bv! Hierbij een foto van Sandro`s eerste keer
ohh bolbuikje jij heb een tweeling, deed/doe je dan ook tandum voeden? Lijkt me wel lastig maj ik ben maar alleen dus zou sowieso niet te doen zijn denk ik in je eentje, of wel?
Tandem voeden niet, dat is namelijk 2 kindjes van verschillende leeftijden beide aan de borst ! Maar ik deed ze ook niet tegelijk voeden. Ik kreeg het niet voor elkaar ze beide aan te leggen. Maar verder heb ik gevoed zowel op hun verzoek als op een streng tijdschema. En ik heb wel dipjes gehad, maar meer in mijn hoofd ! Niet zozeer dat het echt moelijk was ofzo. Kindjes hadden zelde dat ze tegelijk voeding wilden en anders moets de tweede gewoon even wachten ! En natuurlijk gewoon 2x zoveel voedingen als met 1 kindje, maar ach je krijgt er veel voor terug! Nu overigens alleen nog 3x per dag 1 voeding of kolven voor 1 voeding !
SheDevil, wat een schattige foto! Wow bolbuikje, je tweeling zo lang borstvoeden en dan ook nog zwanger! petje af hoor!
lee dankje bolbuikje ik d8 dat tandumvoeden gewoon voeden was van twee kindjes tegelijk ongeacht leeftijd, weer wat geleerd he En idd heel knap van je dat je zolang bv geeft plus nog es zwanger. Hopelijk heb je strax genoeg voor 3 kindjes! Ik voed in principe ook op schema zo om de 3 uur en als ze eerder komt dan eerder natuulk. Ik heb ook heel wat moeten doorstaan en ben super trots dat ik nog bv geef en ben van plan dat nog heel lang te blijven geven ook Tis zo mooi! Jammer dat veel meiden/vrouwen zo snel opgeven als het in het begin niet -lijkt- te lukken.
Foto's van mijn meisje aan de borst in mn album! ben zoooo trots op haar, geboren met 34 weken en drinkt goed aan de borst! moet soms wel melk bijgeven met flesje, maar toch..
En daar mag je ook trots op zijn! op je kleine meissie! (ja hier zit ik ook soms... hihihi).. xxmona p.s. tjeetje is ze alweer meer dan een week " oud" .... wat gaat dat hard he?!