prachtige foto's van iedereen. Ik laat een foto zien van bijna vier maanden geleden. Hier neemt ze net een hap om te gaan drinken.Ik geniet nog dagelijks van verschillende bv momenten.
Ik had deze ook al geplaatst bij borstvoeding en trots, maar wil 'm toch ook hier nog ff kwijt. Na een jaar borstvoeding te hebben gegeven heb ik mijn zoontje Sandro op zijn eerste verjaardag voor het laatst gevoed. Ik ben er trots op dat ik hem een heel jaar heb kunnen voeden. Nooit gedacht dat ik zo intens zou genieten van het geven van borstvoeding. Het is echt het mooiste wat er is. Het was een bewuste maar toch ook wel een moeilijk beslissing om te stoppen. Gelukkig hebben we het samen heel mooi afgesloten en heb ik er een mooie foto van:
Het is lang geleden dat ik hier postte, maar hier is dan eindelijk weer eens een bv foto van mij. Je ziet mijn tweede zoontje Ben voor de allereerste keer melk drinken. Hij was toen 40 minuten op de wereld!
scheetig zeg die foto's met zo een kleintje. Moet je een paar maanden later weer een foto maken. Best bizar verschil. Helemaal met het koppie hoe ze dan drinken. Filmpje maken is ook leuk om het verschil te zien met techniek.