@elmo: ja dat ga ik zeker in mn achterhoofd houden. maar het deed me toen zo zeer dat ik echt niks meer wilde. durfde zelfs niet eens meer te kolven. had de tenen gekromd van de pijn. huilde alles bij elkaar. haha. hadden daan helemaal ingepakt zodat hij niet met zn handen en benen kon bewegen maar hij bleef wilt en trekken en doen. maar goed dit is natuurlijk een topic voor foto's. hihi. sorry
lief he overal waar mama is kruipt ze nu naartoe en kleed me zowat uit als we thuis zij haha... en ze weet altijd precies waar ze moet happen
De allereerste borstvoedingsfoto van Lisa en mij, ze was hier 17 minuten en de eerste keer dat ze (meteen goed!) aanhapte. Helemaal geen mooie foto eigenlijk , maar zó bijzonder!
JUIST een prachtige foto, die eerste na 17 min! Wat zijn die kindjes toch een natuurtalentjes dan he, al moet het later wat bijgespijkerd worden soms )
Mijn bijna 6 maanden oud ventje, die het tegenwoordig super doet op hypoallergene borstvoeding (hij heeft koemelk- en soja-allergie en ik ben dus op dieet) Bekijk bijlage 64763
De eerste slokjes... helaas al aangekleed, maar ze had wel al een uurtje bij me gelegen. Ze wist meteen hoe het moest
De kabels zijn gevonden. Deze foto is van vanmiddag toen ik me realiseerde dat er eigenlijk geen foto's zijn dat ik bv geef. Dat werd wel eens tijd, dus heb ik ze zelf maar gemaakt.
Wat een leuke foto's Evenstar. Dat herinnert mij aan de tijd dat Kyra zo'n klein frummeltje was. Maar nog steeds heel beschermend naar de borst toe!
Wat een mooie foto's allemaal zeg! @ Devy: jij voedt ook al lekker lang! Leuk! Ik hoop hier over een maandje of 3(,5) een foto van een drinkende zoon én dochter te kunnen plaatsen....
Oh spannend, tandem voeden... weet niet of ik het zo lang ga doen, ligt er natuurlijk ook maar aan hoe snel er een tweede bij gaat komen