heb even genoten van al jullie fotoos! mooi! ik moet ook weer es wat maken. mijn grote kleine man valt ook af en toe nog aan de borst in slaap... zo lief! blijf altijd nog even zitten.
Idd, ze zijn weer mooi! Appeltje, wat heeft kevin mooie grote donkere ogen zeg! Wat word ie trouwens groot zeg! Echt een wijs koppie zeg!
Ik upload mijn foto's met www.tinypic.com wel zorgen dat ze niet groter zijn dan 491/491 pic. Dan neem je de tweede link en die plak je hier.
Fotoverkleinen snap ik niet zo, maar met plaatjesupload is het heel makkelijk. Je kan in de bestanden op je comp bladeren, dan kies je bij verkleinen ja, en bij vaste formaten op 320x240, dan klik je upload, en krijg je een code die je op forum`s kan gebruiken. Die knip en plak je hierheen, en tadaaaaaa, je foto staat er! Succes!
ff testen... gisteravond voor het naar bed gaan... in slaap gevallen aan de borst... Bedankt! Nu snap ik het!
Wat schattig zo'n ukkie! (mooie haartjes) Jaaaa! Ze hebben hem alleen een kwart slag gedraaid. Ik ben al 2 weken achtereen geplaatst. En hier heb ik nog een mooie.... (hoezo borstvoedingsfotoverslaafd )