Ze zijn weer mooi dames! Appeltje, ach de een is bv-foto-verslaafd de ander is weeg-verslaafd, zo hebben we allemaal wat !
wow, die lipjes van Justin! Wat doet ie dat keurig, hij kan zo in het instructieboekje (en dan mag Jonathan het lezen ) lief hoor!
Van eergisteren. Vanwege reflux drinkt hij niet meer aan de borst maar kolf ik 100%. Alleen soms mag hij toch een slokje. Ooooh wat mis ik dit toch
@ Dees: kan reflux nog overgaan? Zodat je straks toch gewoon bv kan geven? Of moet je blijven kolven?
Reflux kan overgaan als ze gaan zitten en/of lopen. Dus we blijven nog zeker een maandje of 3 kolven. Ik probeer het af en toe wel hoor maar meestal gaat hij weer zo spugen en heeft hij pijn en dat is het me dan weer niet waard.
@Saar: mooie foto hoor ! Nog gefeliciteerd trouwens. En ik zal maar niet zeggen wat mijn man zei van de foto
Ik vroeg me al af waar je gebeleven was, Saar! Van harte proficiat met je kereltje, geniet ervan. Wat een mooie foto!
Saar, wat gaaf om te zien! *smelt* Mijn vriend vond het trouwens ook heel lief om te zien! En Desiree, wat een mooi mannetje heb je toch!