Saar, wat mooi zeg! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine uk! En Liene geniet ook nog altijd zie ik! Lekker hoor! Heerlijk genieten voor jullie allemaal!
ik zie mooie fotos mar ook volle borsten die van mij zijn helemaal nooit zovol weet noet of dat nu komt omdat meneer elke 1.5/2 uur wil drinken of dat dat nog komt
Idd daar ging het om. Ach hij is thuis niet veel gewend moet je maar denken Echt een mooie foto vind ik het hoor. Ik hoop dat ik je mag volgen.
Saar toch, zou het daarover gaan? Ik dacht dat de man van nemo dat soms ook wel zag zitten . Cristel, ik denk dat er heel wat foto's tussen zitten met gestuwde borsten, maar ook later waren bij mij mn borsten behoorlijk vol als we tegen voedingstijd aanliepen. En ja, dan krijg je dus foto's met behoorlijke borsten .
heee, saar, gefeliciteerd! wat lieffffff christel: haha, die van mij zien er ook nooit zo uit hoor (maar als je het niet erg vindt plaats ik even geen foto :-D)
echt super foto`s kan er van mijn drie geen meer vinden op de pc grrr maar bij de volgende zal ik er zeker eentje plaatsen zucht...verlang er al naar maar eerst maar weer genieten van de zwangerschap hihi
Jingels, ach, hij ziet er echt heel verhit uit! Hier zijn ze ook kletsnat na het drinken. Kost blijkbaar zoveel inspanning om lekker wat melk binnen te krijgen .