Iedere keer als ik jou banner zie, word ik meteen vrolijk. Wat een heerlijk ventje is Justin ook! Echt een mooi koppie. En dat haar! Geweldig, net zoals Eva! Zo alle kindjes! Echt lief!
natasja ook een mooie foto zeg. Hier ook eentje die haar handje in mijn mond wil stoppen of met haar vingertjes (scherpe nagels) vlak bij haar eigen mondje aan mijn tepel zit te friemelen, niet even plezierig, nog erger dan haar tandjes.
Wat een leuke foto's allemaal meiden! Hier nog eentje genomen net nadat meneer klaar was met drinken... Je ziet wel waar hij blij van wordt ,nietwaar ?
Tussen de 5-7x per dag. Varierend van een paar slokjes tot 3 kwartier ( laatste voeding voor het slapen gaan)
Ik heb ook weer eens een foto. De tijd van 'rustig ff wat drinken' is wel voorbij hoor, ze is hele rek- en strek-oefeningen aan t doen tijdens het drinken. Heel bijzonder, ze ligt vanalles te doen maar drinkt toch heel geconcentreerd door.
Dat beentje.... Schattig! Hihi... Had trouwens bij www.borstvoeding.com een foto ingestuurd... en ik sta ertussen
Ja had het gezien,herkende de foto direct Ik heb er ook al eens tussen gestaan met een foto Met de foto op pagina 2 van dit topic