Oud tv-programma

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Debby18, Nov 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Debby18

Debby18 Actief lid

Apr 2, 2006
    317
    0
    0
    Hoi,

Ik pieker me suf en weet niet hoe het heet. Ik keek als klein meisje vroeger een tv-programma, en weet ook niet meer of het op een nederlandse of belgische zender werd uitgezonden. Wat ik wel weel, is dat je aan het begin van dat programma een man zag ( grijs haar ) die stond bij een boekenmolen of boekencarousel. Die boekenmolen draaide dan rond, en hij nam er een boek uit en begon het voor te lezen. Je zag dan terwijl hij las, de plaatjes waarover het boek ging. Volgens mij had de man een belgisch accent.
    Ik ben al via google aan het zoeken geweest, maar kon niks vinden.

Wie o wie weet welk programma ik bedoel? Ik zou het zo leuk vinden om het nog eens te zien.

Alvast bedankt!

Liefs xxx,

Debby

2. mam85

mam85 Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    1,729
    0
    0
    mama!
  3. Debby18

Debby18 Actief lid

Apr 2, 2006
    317
    0
    0
    mam85,

Op kindertv.net heb ik al rond zitten neuzen, maar kan echt niets vinden. Niet wat ik bedoel in ieder geval.

Bedankt voor het meedenken!

Liefs xxx,

Debby

4. RomyHennie

Oct 14, 2007
    65
    0
    0
    verzorgende
    utrecht
    Ik weet wat je bedoelt maar kan er niet opkomen!
    echt frustrerend!
    Als ik er opkom schrijf ik het gelijk

5. will

will Niet meer actief

ik denk dat het programma wat je bedoelt de draaimolen heet. werd volgens mij uitgezonden op de belgische televisie.

6. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
  7. Debby18

Debby18 Actief lid

Apr 2, 2006
    317
    0
    0
    Het kan goed "De draaimolen" heten. Ik zal proberen te zoeken via google of ik er iets over kan vinden. Ik weet alleen ( helaas ) geen zender.

Bedankt tot zover!

Liefs xxx,

Debby

8. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    Ik zoek ook al een tijdje naar een oud tv programma van vroeger waar ik naar keek.

Ging over een meisje die een kranten/folder wijk had en elke keer ging ze langs een oude alleen staande man die Volgens mijn Gererd/Gerard hete.
    Hij vertele 1 of 2 verhaaltjes wat echt gebeurd was.

Hij begon met vertellen zeg maar, maar ging over in een echt verhaal. Dus na gespeeld.

Vond het altijd leuk en interresant.....

Wie weet dit?

9. Debby18

Debby18 Actief lid

Apr 2, 2006
    317
    0
    0
    Ik heb het!
    Het heet inderdaad "De draaimolen" en werd uitgezonden op de belgische tv. De presentator heet Nolle Versyp, en zag dat hij vorig jaar is overleden.
    Ben nu driftig op zoek of er nog beelden van zijn serie zijn. Ik kan alleen tot op heden niets vinden.

Nogmaals bedankt voor het meedenken!

Liefs xxx,

Debby

10. Debby18

Debby18 Actief lid

Apr 2, 2006
    317
    0
    0
    Popje...

Ik kan je daarmee helaas niet helpen... Misschien op kindertv.net? Met uiteraard de www ervoor ;)
    Daar staan echt programma's tussen die ik al lang vergeten was.

Succes met je speurtocht!

Liefs xxx,

Debby

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Weet niet meer hoe het heet, weet nog wel dat dat meisje Gerrit heette (was eigenlijk de bedoeling dat het door een jongen gespeeld zou gaan worden). Leuk programma was dat, ja!

12. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    Miepie@ ja idd, zei hete Gerrit. Jammer dat jij het ook niet meer weet hoe het heete....

13. will

will Niet meer actief

debbie, vraag eens even op een basisschool in de buurt. ik weet dat er videobanden van zijn en dat die op school werden bekeken. misschien een oproepje op marktplaats.

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Weet nog wel dat het in '92/'93 werd uitgezonden, ik zat in de brugklas toen. Misschien dat dat je wat helpt bij het zoeken...

Share This Page