Iemand ervaring met niet werken cytotec?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Esje78, 19 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Donderdag gehoord dat er helaas geen kloppend hartje meer was. Vrijdag direct 4 tabletjes cytotec ingebracht, maar werkt helaas niet. Wel na 1 uur kramp, maar niet veel. Werd wel wat heftiger, maar niet wat het zou moeten zijn. Nu al sinds vrijdagavond niet meer. Verlies wel bloed, maar niet bijzonder veel en is al bijna gestopt. Geen stolsels etc verloren.
    1, 5u geleden weer 4 tabletjes ingebracht, maar voel nu nog niks.
    Iemand ervaring dat het na 2x nog niet werkt?

Vorige keren kwam alles natuurlijk op gang, dus nooit eerder medicijnen gebruikt om het op te wekken.

Hopelijk zet het straks alsnog door, masr heb er een hard hoofd in. Even baalmoment nu.

2. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Bij mij heeft de cytotec altijd geholpen (na 1 inname al) ik heb wel vaker verhalen gehoord dat het een miskraam alsnog niet opgang brengt.

Ik zou morgen mocht er nog niks veranderd zijn even bellen met je gynaecoloog.

Sterkte in ieder geval!

3. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    De laatste keer dat ik het gebruikt heb, duurde het een aantal uur voordat het weer op gang kwam na de 2e dosis. Na iets van 5-6 uur begon het bloeden pas weer op gang te komen en begonnen er krampen te komen. Voordat het echt klaar was, duurde nog een aantal uur.

Dacht toen ook dat het niet meer zou gaan werken, aangezien die keer daarvoor veel sneller ging. Toen verloor ik de vruchtzak 3 kwartier na de 2e dosis cytotec.

Het verschilt dus echt per keer hoe lang het duurt, dus hopelijk zet het bij jou straks ook nog door.

Heel veel sterkte!

4. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    Dank voor jullie reacties.
    Dan blijf ik nog even hopen Nijntje. Hopelijk komt het hier over een paar uur alsnog op gang. Vrijdag al controle bij de gyn, dus dat is wel fijn.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ahh meid,wat lees ik nu:(
    Ik miste je al in het "augustus topic".
    Heel veel sterkte meid:(

Deel Deze Pagina