OUd volleybalster Visser en man nog steeds vermist

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Daantje1, 22 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Wat een zieke mensen en dat om geld(dader bleek schulden te hebben)

En wat zullen die mensen een verschrikkelijke dood hebben gehad tanden eruit omste beurt een arm of been eraf gatver echt gruwelijk gewoon dat niemand ze heeft horen schreeuwen oid

ik hoop maar dat ze na de tijd in stukken zijn gezaagd brr

2. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Horror.... wat moeten die 2 bang geweest zijn.... verschrikkelijk gewoon...

3. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    laat staan de pijn die ze hebben geleden, gelukkig dat die gruwels zijn opgepakt en hopen dat ze een zware straf krijgen hiervoor

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    bah verschrikkelijk om dat allemaal zo te lezen zeg.. gun de daders hetzelfde lot of het liefst nog wat erger.

5. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Wat een details vermelden ze ook...:$ Wat zal vooral de man vreselijk geleden hebben... (Ingrid Visser was niet gemarteld toch?)

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Sowieso wel in stukken gehakt :(
    En of dat voor of na de dood gebeurd is geen idee.
    Maar de tanden eruit en kaak gebroken was alleen bij de vriend

7. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Echt verschrikkelijk, ook voor de nabestaanden en alle details die naar buiten zijn gekomen. Ze woonden in een dorp hier verderop dus het nieuws is hier regionaal helemaal ingeslagen als een bom.

8. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik blijf er telkens maar aan denken, wat een pijn en angst hebbendie mensen meegemaakt zeg. Als je hier teveel bij nadenkt durf je zowat je bed niet meer uit te komen s'ochtends.

9. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    Nou dat lijkt mij bijzonder onwaarschijnlijk immers wat voor doel zou dat hebben?
    Martelen gebeurd met een bewust doel en dat gebeurd dan op een moment dat iemand nog in leven is.

Bah afschuwelijke:( Walgelijk wat hier is gebeurd!!!!!

Wel heb ik een gevoel dat er toch nog wel een luchtje aan deze zaak komt, ( dat ze toch ergens bij betrokken waren) ook gezien de brute moorden. Maar ja dit heeft natuurlijk nooit mogen gebeuren. afschuwelijk :(

10. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

24 nov 2011
    1.095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Is ook wel logischer, maar ik zag nergens een bron die dat bevestigde. Vraag me af wat ze nog van hen wilden, want martelen doe je niet zomaar. Geld ligt voor de hand natuurlijk, maar zal nog veel meer achter zitten dan we weten.

11. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    dat denk ik idd ook. Brrrrrr :(

12. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Zij had toch 3 jaar lang gevolleybald maar nog geen rooie cent gezien van de manager/directeur waarbij ze een contract had? En die man is nu verdachte en die 2 Roemenen.. Ze zou met hem gesprekken hebben over dat geld wat ze nooit had gekregen, tenminste, dat las ik vorige week.

Deel Deze Pagina