Wat een zieke mensen en dat om geld(dader bleek schulden te hebben) En wat zullen die mensen een verschrikkelijke dood hebben gehad tanden eruit omste beurt een arm of been eraf gatver echt gruwelijk gewoon dat niemand ze heeft horen schreeuwen oid ik hoop maar dat ze na de tijd in stukken zijn gezaagd brr
laat staan de pijn die ze hebben geleden, gelukkig dat die gruwels zijn opgepakt en hopen dat ze een zware straf krijgen hiervoor
bah verschrikkelijk om dat allemaal zo te lezen zeg.. gun de daders hetzelfde lot of het liefst nog wat erger.
Wat een details vermelden ze ook... Wat zal vooral de man vreselijk geleden hebben... (Ingrid Visser was niet gemarteld toch?)
Sowieso wel in stukken gehakt En of dat voor of na de dood gebeurd is geen idee. Maar de tanden eruit en kaak gebroken was alleen bij de vriend
Echt verschrikkelijk, ook voor de nabestaanden en alle details die naar buiten zijn gekomen. Ze woonden in een dorp hier verderop dus het nieuws is hier regionaal helemaal ingeslagen als een bom.
Ik blijf er telkens maar aan denken, wat een pijn en angst hebbendie mensen meegemaakt zeg. Als je hier teveel bij nadenkt durf je zowat je bed niet meer uit te komen s'ochtends.
Nou dat lijkt mij bijzonder onwaarschijnlijk immers wat voor doel zou dat hebben? Martelen gebeurd met een bewust doel en dat gebeurd dan op een moment dat iemand nog in leven is. Bah afschuwelijke Walgelijk wat hier is gebeurd!!!!! Wel heb ik een gevoel dat er toch nog wel een luchtje aan deze zaak komt, ( dat ze toch ergens bij betrokken waren) ook gezien de brute moorden. Maar ja dit heeft natuurlijk nooit mogen gebeuren. afschuwelijk
Is ook wel logischer, maar ik zag nergens een bron die dat bevestigde. Vraag me af wat ze nog van hen wilden, want martelen doe je niet zomaar. Geld ligt voor de hand natuurlijk, maar zal nog veel meer achter zitten dan we weten.
Zij had toch 3 jaar lang gevolleybald maar nog geen rooie cent gezien van de manager/directeur waarbij ze een contract had? En die man is nu verdachte en die 2 Roemenen.. Ze zou met hem gesprekken hebben over dat geld wat ze nooit had gekregen, tenminste, dat las ik vorige week.