Hai dames, Ik wil graag een moederfiets kopen, nu twijfel ik over de maat... Ik ben namelijk tussen de 163 en 165 lang.. En je hebt dus frame maat 48 en 54, gaat om sparta amazone trendy Mijn vraag; Hoe lang zijn jullie en welke framemaat/fiets hebben jullie?? Alvast bedankt!
ik zou voor de 48 gaan, ik ben 1,72 en heb ook 57 (lange benen) heb ook op 48 gefiets, maar ondanks dat het zadl hoog stond kon ik niet met mijn knienen fatsoenlijk fietsen, en nu wel
Ik ben 1.65 en heb een 26 inch moederfiets. Dit omdat ik met mijn vorige fiets niet goed met beide voeten op de grond kon en ben gevallen met mijn zoontje achterop de fiets. Ik ging dus nu echt voor veiligheid en stevigheid. Volgens mij is er een rekensommetje voor de maat van de fiets, even kijken of ik het kan vinden... ik vond onderstaande link Framehoogte | FietsGigant | FietsGigant - de fietsenwinkel
Heb de fiets gevonden Het gaat om een sparta amazone, frame maat 54, 26 inch wielen! Vandaag ff bij een kennis, fietsenmaker geweest en die zei dat het moet passen. Ik heb laatst ook al op een 54FM gezeten, maar zadel zat niet op het laagst. En kon toen dus niet helemaal bij de grond, maar als zader op het laagst zit wel! Kan hem donderdag avond halen =D Ben dus helemaal blij