Goedemorgen dames, Ook ik ben nu een beetje verslaafd geworden aan ZP (alweer na 2 kids). Ik weet dat een lichaam je ontzettend voor de gek kan houden, en aangezien ik niet eens mijn cyclus weet of überhaupt echt goed ongesteld ben geworden zit ik best in onzekerheid. In september 2016 de laatste prikpil gehaald. (Ik weet dat prikpil super slecht is, maar ons gezinnetje was klaar met 2 kinderen). Na een leuke avond en een goed gesprek wilt manlief toch voor een 3e. Ik had altijd 99,9% nee gezegd omdat ik zwanger zijn best zwaar vond met hoge bloeddruk etc. En ik heb 2 stuiterballen van kindjes haha, 6 en bijna 3 jaar. De nieuwe shot had ik rond 22 december 2016 moeten halen, niet gehaald dus. Rond kerst een dagje bloeding. Ik dacht jippie ongesteld. Maar goed 1 dagje is niet echt noemenswaardig. Ik heb dus geen idee wanneer mijn cyclus op gang komt, en of deze al op gang is. Maar nu het volgende; Ik heb op 29 januari onbeschermd (uiteraard) seks gehad. En op 5 februari een lichtroze bloeding. Vanaf die dag kots en kots misselijk lage rugpijn, andere tepels etc. Gisteren getest maar super negatief natuurlijk (kv en Predictor met week indicatie). Is het te vroeg om te testen, of is dit een voorteken van een naderende ongesteldheid (ook goed nl). Laatste dagen cervixslijm in de gaten gehouden en allemaal niet vruchtbare tekens. Help. Ik weet niet zo goed wat ik met dit verhaal wil bereiken. Maar even fijn dat ik het van mij af kan schrijven. Ik voel me nl echt soort van zwanger. Of zit dit weer in mijn hoofd?
Het kan best dat je 5 febr. ovulatiebloeding hebt gehad, dat vanaf dat moment je ook de klachtjes ontwikkeld gebeurd bij veel vrouwen ik vermoed dat je echte menstruatie dus volgende week ergens zou komen (bij een LF van 14 dagen)
Nou.. tis alsof ik mn eigen verhaal lees.. Ik zou 12-12 de prikpil moeten herhalen maar voelde me zo naar die 3 mnd dat dat spul in mn lijf zat dus ook niet gegaan.. Nu onveilig gevreeen op 1,4 en 9-2 Ook erg last onderrug en buik/darmen Testen negatief.. Afwachten dus maar..
Fijn dat er iemand is die hetzelfde heeft! Daarom hou ik zo van dit forum ! Ik wil nu idd wel duidelijkheid, of ongesteld of test positief. Aankomende dagen maar duimen dat 1 van de 2 het is! Ben jij wel ongesteld geweest druktemakertje? @Mommysince, nog nooit gehoord van een ovulatie bloeding. Heb even gegoogeld en dit zou ook zomaar kunnen inderdaad. Alleen herken ik dat slijm er niet bij wat er op internet bij wordt gezet. Gelukkig gaan de dagen snel met 2 kinderen! Dus benieuwd wat het gaat worden.
Ik heb nog geen menstruatie gehad nee.. Ook mij maakt de uitkomst niet uit als er maar duidelijkheid komt.. Die onzekerheid is vreselijk.. Nu ook gewoon kotsmisselijk aan t zijn.. Buik doet raar.. kan t niet plaatsen..
Op internet staat in ieder geval dat het 6-9 maanden kan duren voordat je überhaupt ongesteld wordt. Dus dat kan ook zomaar!
Prikpil als anticonceptiemethode - Anticonceptie.nl De prikpil heeft als enorm nadeel dat het zeer lang kan duren voordat de vruchtbaarheid terugkeert, soms wel een jaar. Dat geldt ook voor eenmalig prikpilgebruik. Dat is ook de hoofdreden dat artsen deze prikpil niet voorschrijven aan vrouwen die op korte termijn een kinderwens hebben. Ik vrees dat de klachten dan ook komen door het graag zwanger willen zijn. Mochten de klachten echter van een zwangerschap komen, dan moet je HCG aanmaken en dat moet je dan terug zien op een zwangerschapstest. Hoop voor jullie dat die rottige prikpil gauw is uitgewerkt!
Dankje voor de info.. Testen is sws nog veel te vroeg hier evt Maar pff mn buik voelt soms aan alsof ik 20w ben En dan ook mn darmen die flink ploppen.. Ik maak mezelf helemaal gek soms haha
als je klachten van een zwangerschap hebt dan maak je hcg aan dan zou je dit al op een test moeten zien. Ik denk ook dat je ovulatie is/ nadert Succes
ovulatie niet, want ik heb geen vruchtbaar slijm (al een week) Dus dan eerder een ongesteldheid. Edit, ik hoop dat er een ovulatie komt dan ....
En voor de vaste trouwe ZP'ers. Een " prille" zwangerschap is dus echt uitgesloten aan de hand van mijn verhaal??