Hoi Meiden... ik ben er al bang voor.. maar heb bruine afscheiding een week na terugplaatsing (van 2 blastocyste /3e ivf verse terugplaatsing) .. betekent dit dat ik binnen paar dagen menstruatie krijg ?? Ik zit er even helemaal door heen. Al onze hoop op deze 3e IVF behandeling en nu gaat het al mis... we hadden van de 12 eitjes maar 4 bevrucht en dus nog 1 blastocyste en 1 embryo van 2 dagen in de vriezer .. Waarom het iedere keer niet lukt weten we niet..
Wat vervelend. Kan volgens mij alle kanten op. Zou innesteling kunnen zijn of voorbode van de menstruatie. Bij mij was het altijd voorbode van de menstruatie. Ik hoop voor jou goed nieuws. Sterkte met deze zware dagen
Fitty, helaas of misschien juist gelukkig, zegt dit nog niets. Het kan van alles zijn. Innestelling, restbloed van een vaatje dat is geraakt tijdens de tp, je zegt dat je een tp had van 2 embryo's, misschien blijft er 1 zitten en heb je wat bloedverlies vanwege de tweede. Het is nog vrij vroeg en helaas kan ook niets beters zeggen dan dat je nog heeeeeel even moet afwachten en geduld moet hebben! Sterkte!
Dank jullie Het scheelt zo veel om met mensen erover te kunnen praten die weten wat je doormaakt.. De afscheiding was tot gisteren nog best veel en wit door die utrogestan bolletjes, maar sinds vandaag is het witte wat bruinig geworden.. het lijkt meer op bruine schilfertjes. Beetje raar te omschrijven maar ik hoop echt dat het niks slechts betekent. Afwachten is echt moeilijk nu. Ik voel me verder fysiek wel goed.
Breng je de Utro in met een applicator? Ik heb wel eens gehoord dat mensen daarmee soms ook een haarvaatje raken dat voor wat bloedverlies kan zorgen. Hopelijk is het morgen weer weg en blijft het weg voor de komende bijna 9 maanden
ja met applicator, maar het is niet echt bloed, maar meer de witte afscheiding die wat bruinig is geworden, lijkt beetje op bruine gloed en bruine schilfertjes.. maar het is nu weer minder als vanmorgen.
Donderdag.... IK hoop echt dat ik voor die tijd geen Menstruatie krijg en op positieve zwangerschaps test... maar aan de andere kant ook wel bang dat het weer niet is gelukt.. we zijn al zo lang bezig
Hoi fitty, Afgelopen maart heb ik hetzelfde meegemaakt zelfs erna klein druppeltje bloed maar voornamelijk bruine afscheiding. Was verdrietig dacht dat het mis was. Uiteindelijk was het bij ons een positief teken we waren zwanger! Helaas 2,5 maand miskraam maar goed staat en stond hier geheel los van was gewoon dikke pech. Begrijp je gevoel. Geef nog niet op. Wacht het ff af. Ik hoop het voor je en duim voor je mee. Veel geluk en kracht gewenst.
Ik wil je heel veel succes en sterkte wensen! Helaas weet ik wat je meemaakt😞 Ik duim voor je!!💋
Hee lieve meid, hier de weken na mijn posi test ook lichtbruine/rozige afscheiding gehad en dit hoorde toch echt nog bij de innesteling.. ook had ik een voorliggende placenta wat zelfs 2x bloedverlies veroorzaakte. Ik werd er zo onzeker van.. maar toch echt een mooi kloppend hartje gehoord met 6 weken. Het kan vooralsnog dus alle kanten op!
Het bruin word steeds roder... ben toch bang dat het menstruatie gaat worden, morgen is precies 14 dagen na de punctie..
Hi Ladies, Even een update : Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, maar nog steeds bruine afscheiding, af en toe is dit wat rosa/rood maar alleen oud bloed. Ik ben nu 17 dagen na de punctie (19 dagen na de pregnyl) en 12 dagen na terugplaatsing 2 verse embryo's (blastocyste) Dit is de 3e IVF en voorheen had ik iedere keer heel snel de menstruatie... Ik weet nu niet goed wat ik moet doen. Zal ik testen ? maar dit vind ik wel eng.. vooral vanwege de afscheiding ben ik bang dat ik vandaag of morgen toch menstruatie krijg dus dat testen niet nodig is.... of zal ik nog een paar dagen wachten ?