Hallo allemaal ! Bijna 3 jaar geleden was ik ook op dit forum. Toen was ik zwanger van ons eerste kindje, Thijs ! Nu gaan we voor nummer 2 ! Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik veel tijd doorgebracht op het forum en zo ben ik ook een stuk wijzer geworden over allerlei zwangerschapskwalen en pleziertjes ! Van ons zoontje waren we vrij snel zwanger, we hopen natuurlijk dat dat nu weer het geval zal zijn. We wachten af ! Groetjes, NikkiF
Dank jullie wel dames ! Kwebbeltje ! Leuk dat jij er ook nog steeds bent ! Ik had steeds zo veel vragen aan je toen Thijs er pas was. Super dat je me steeds zo goed hebt geholpen ! Thijs is een heerlijk manneke, het gaat super goed met hem ! Weet iemand hoe het komt dat mijn cyclusbanner niet automatisch in beeld komt ? Groetjes ! NikkiF
Hallo en opnieuw welkom. Jullie hebben zo een schattig zoontje. Echt zo koddig op de foto Een hele late proficiat met hem
Hoi Thomie ! Dank je wel voor je reactie ! Hij is ook heel erg lief ! Echt een kleine knuffelkont ! Groetjes, NikkiF