gek van de muziek van de achterburen!

Discussie in 'De lounge' gestart door Dani84, 28 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

ff klagen hoor :(
    Als het maar een beetje mooi weer is hebben de schuin achterburen de muziek zo vreselijk hard aanstaan. pff om niet goed van te worden.. We wonen hier anderhalf jaar en nooit last gehad heel rustige buurt maar sinds hun hier zijn komen wonen zon half jaar terug is het heel erg!

Ik ga niet aanbellen want dan ben ik ook zo`n zeik buurvrouw.. maar word er soms echt niet goed van als ik bijv met dit warme weer ff in de tuin wil zitten, of een middag dutje wil doen! :evil:

Groetjes Danielle

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Dan maar een 'zeik biirvrouw' hoor! (al vind ik helemaal niet dat dat zeiken is) Die mensen horen ook rekening te houden met andere buren. Zij wonen daar niet alleen...

3. wolly

wolly Niet meer actief

Vind ik ook.
    Als je er last van hebt dan zou ik het wel zeggen.
    Draai het eens andersom als ze bv last van jou zouden hebben, dan komen ze toch ook bij je.
    Duss gewoon vragen of het wat zachter kan omdat je er last van hebt.

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

:oops: oke! Dus dan toch maar t beste beentje voor en aanbellen! hahah

T is nu over maar zodra ze weer gaan... Dan bel ik aan!

Dank jullie wel!

5. wolly

wolly Niet meer actief

Succes meid, het is soms best vervelend maar je vraagt toch gewoon netjes of het miss iets zachter kan omdat je er een beetje last van hebt.
    Als ze een beetje schappelijk zijn komt het vast wel goed.

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hihihi, lijkt of ik mijn eigen verhaal lees, hier ook zoiets en dan ook nog muziek die ik helemaal neit mooi vind. Ik durf ook niet aan te bellen hoor, ben echt een schijterd en mijn man vind het allemaal prima.

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    zal er gewoon wat van zeggen..
    ik heb het ook tegen mijn buurman gezegd van wil je rekeing ermee houden dat er overdag nog wel eens een klein kind slaap...
    toen was het ja is goed.. dus nu komt hij steeds vragen of ze wel of niet slaapt als ze niet slaapt maak het mij niet zoveel uit.. :)

8. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Gewoon wat van zeggen. 2 Jaar geleden hadden de buren naast ons een zwembad neergezet waar vervolgens hun 3 meiden met vriendjes en vriendinnen (tieners wel te verstaan) de hele dag aan het schreeuwen waren en nou zijn ze weer bezig een zwembad te vullen. Heb hun gelijk gezegd dat ze het niet weer zo bont moeten maken als toen. Ik wil ook van mijn dagelijkse rust genieten en rustig een boekje kunnen lezen.

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

ja idd tuurlijk, al die herrie hoef ik ook niet! Mijn man vind het niet zo`n groot probleem, als ze het weer doen die herrie geloof dat ik er dan wel heen stap. T is achter ons en er zit ook nog een steeg tussen..

over de schutting bleren was makkelijker :p

Groetjess

10. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik zou gewoon even langs gaan en vragen of het wat zachter kan. Is toch neit klagen, misschien zijn ze wel een beetje hard horend en hebben ze niet door dat de rest ook kan 'genieten' van hun muziek ;)

Als ze zich er niks van aantrekken zou ik de woningstichting bellen, of andere buren inschakelen (die er ook last van hebben) en vragen of ze ook bij hun willen aanbellen

11. Dani84

Dani84 Niet meer actief

iedereen is hier op vakantie en het zijn nog al jonge mensen haha

Ja als het weer de spui gaten uitloopt dan bel ik wel ff aan hoor..

12. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Ik zou het gewoon even aardig gaan vragen. Ze hebben het misschien zelf niet door, waarschijnlijk staat de muziek altijd hard, maar nu de deuren open gaan in de zomer hoor jij het ook.

13. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Hier nog een klagende zeik buurvrouw...
    Ik word HELEMAAL niet goed van onze buren. Het is verd**** voor twaalven (het is hier een uur vroeger) en mijn vriend moet er vroeg uit. Op de meest vreemde momenten draait die halve zool keihard muziek. En ook nog eens muziek wat ik echt niet kan uitstaan.

Ik heb eens overwogen een cd'tje in de bus te gooien, want er lijkt elke keer dezelfde beat uit dat apartement te komen. Kunnen ze eens wat anders draaien.

Als ik ergens had gewoond waar het iets vriendelijker is had ik er allang voor de deur gestaan, maar hier is het nogal vriendjes politiek en zijn is er een ons kent ons. Wij horen daar niet bij en we wonen hier nog wel 4 jaar ofzo (nogal moeilijk om hier een hypotheek te krijgen, vandaar dat we hier terecht kwamen)

Ik kan dat figuur wel wat doen! Ik ben echt geen angsthaas, maar ik wil onze aankomende 4 jaar niet verzieken, zeker niet als er een kleintje bij komt :(

Nogmaals: RAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH! halve zool!

Bel gewoon de politie als ie niet snel ophoud :(

14. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

als je langsgaat kan het heel goed uitpakken, wij hebben directe buren die keiharde muziek draaiden en ik werd helemaal gek! ben eens aan de deur geweest en later op de koffie enzo, bleken hele leuke mensen te zijn, en sindsdien nooooit meer last gehad. we hebben afgesproken dat we gelijk even aanbellen als we last van elkaar hebben, en dat werkt!

15. Dani84

Dani84 Niet meer actief

haha ja gewoon (anoniem) de politie bellen kan ook, maar zo erg is het hier nog weer niet.

Vandaag was het rustig heb lekker gewerkt en net lekker buiten gegeten, geen last gehad. Morgen middag ben ik weer vrij, kijken hoe het dan gat, en anders bel ik idd gewoon even vriendenlijk aan.

Groetjess

Deel Deze Pagina