afgelopen woensdag mijn haren maar weer eens een keer geverfd. vanaf die tijd is het ook al heel stug en droog het voelt een beetje als stro aan zeg maar en het is ook meteen heel erg dof geworden. Heb al creme spoeling gebruikt wil niet helpen. zijn er toevallig mensen die nog tips hebben wat ik er nog aan zou kunnen doen eventueel.
Hairtherapy van zwarchkopf (soort haarmasker maar alleen bij kapper te krijgen!) en hairsilk (werkt bij mij het beste sinds ik mijn haar 2 weken geleden ook heb geverfd,lees: Van ZWART naar BLOND ...het was ook zo stug en droog als de ****.)
Of een olie die je na het wassen in je haar doet. John Frieda, Bodyshop of van L'oreal. Ik gebruik het ook sinds mijn haren wat touwig zijn geworden en het werkt prima en voelt niet vet. Ik gebruik nu van de Bodyshop druivenpitolie en die ruikt ook ERG lekker!
Hoi een haar masker van nivea zo`n pot even in laten trekken in handdoek drooghaar.. heerlijk! Ik verf m`n haar ook steeds blond.. nou ja vooral de lelijke uitgroei (ben vanmezelf donkerblond) succes! groetjes danielle
""gewoon"" slaolie! Ff in laten trekken en lekker je haar wassen (daar ben je ook wel aan toe daarna) Maar t is goed koop en t werkt prima! Succes
warme olijfolie op je haar/hoofdhuid smeren uurtje intrekken en goed uitspoelen, daarna wassen zoals normaal! Ik verf mijn haar nu al een tijdje met Henna en ik ben zeeer tevreden! Mooie kleur en lekker zacht! Maar ja ik heb altijd mijn haar rood geverfd
ik heb vandaag mijn haren laten verven en zij hebben er meteen een serum overheen gedaan omdat het nogal droog was (hihihi, leek wel een pluizenbol van de week, het zag er echt niet meer uit) Meestal blijft het door deze verf wel een tijdje heel gezond eruit zien. En dat serum is lang geleden dat ik dat heb gehad, maar dat zal vast ook wel werken hihihi (en het was maar 2,50 dus zo duur ook weer niet)